Tajniki globalnego sukcesu Amazon, początkowo powstały w garażu w 1994 roku, stał się teraz najbogatszą firmą na świecie. Jak to osiągnęli? Jakie wnioski można wyciągnąć z tego niezwykłego sukcesu...
The financial crisis of 2008–2009 has become the most serious challenge for the Central and Eastern European countries after they had completed the process of post-socialist transformation and...
„Książka profesor Heleny Szewczyk dotyczy ważnej i aktualnej problematyki, jaką stanowi społecznie pożądane zjawisko whistleblowing. Dotyczy ono sygnalizowania o rozmaitego rodzaju...
Publikacja jest wyrazem sporego uznania dla naukowego dorobku Profesora Grzegorza Gorzelaka, ekonomisty, wieloletniego dyrektora Centrum Europejskich Studiów Regionalnych i Lokalnych (EUROREG) na...
Niniejszy tom, który tworzy blisko 40 niedługich esejów, przedstawia różne wymiary polskiej transformacji. Eseje te swoją formą nawiązują do haseł encyklopedycznych i odnoszą się do czterech...
Tytuł dobór studiów. Rola preferencji kosztów i korzyści Autorzy Urszula Sztanderska, Gabriela Grotkowska Język polski Wydawnictwo Scholar ISBN 978-83-7383-870-3 Rok wydania 2018 Warszawa liczba...
Becoming Transnational Professional to książka o tym, w jaki sposób osoby zajmujące się nauką stają się członkami międzynarodowej społeczności badaczy, jak z lokalnego, wykształconego przeważnie w...
Monografia Międzynarodowa wymiana usług to pierwsza publikacja w polskiej literaturze prezentująca w sposób kompleksowy przesłanki, uwarunkowania oraz dotychczasowe efekty cyklu liberalizacji...
Prowadzenie biznesu jest za każdym razem wielkim wyzwaniem. Rozwijanie producenta przez fuzje i przejęcia to już biznesowa sztuka. Wymagająca przeróżnych umiejętności oraz ogromnej wiedzy....
Książka Naomi Klein w sposób wyczerpujący, świadczący o głębokiej znajomości tematu, a zarazem dostępny demonstruje zagrożenia związane z globalnym ociepleniem i innymi zmianami klimatu,...
Książka opowiada historie twórców - i ofiar - wieku internetu. Opisuje, jak garstka firm narodziła się i wzbiła na wyżyny, i jak inne z nich spadały, zażarcie konkurując ze sobą w obrębie nowej,...
Kiedy mówimy "polskie marki rodzinne", myślimy: Wedel, Blikle, Kruk... Tymczasem w naszym kraju istnieje dużo mniejszych firm, które aktualnie prowadzi trzecie a choćby czwarte pokolenie...
Kiedy mówimy,,polskie producenta rodzinne", myślimy: Wedel, Blikle, Kruk... Tymczasem w naszym kraju istnieje sporo mniejszych firm, które obecnie prowadzi trzecie a choćby czwarte pokolenie...