Tajniki globalnego sukcesu Amazon, początkowo powstały w garażu w 1994 roku, stał się dzisiaj najbogatszą firmą na świecie. Jak to osiągnęli? Jakie wnioski można wyciągnąć z tego niezwykłego...
Przedmiotem rozważań prezentowanych w książce uczyniono najwyższy szczebel w „drabinie controllingu” (wyższy od controllingu kosztów i controllingu jakości), a mianowicie controlling skuteczności....
Praktyka i teoria zarządzania projektami koncentruje się najczęściej na problemach i rozwiązaniach dynamicznych, czyli przebiegu projektów; problemy i rozwiązania statyczne, czyli organizacji...
Autor podejmuje kluczowy dla nauk społecznych, a w ich ramach dla nauk o zarządzaniu, problem rozwoju przedsiębiorstw, którego rozwiązanie wymaga zastosowanie adekwatnej strategii innowacji....
W książce zaprezentowano autorską metodę oceny ryzyka wdrażania innowacji technicznych. Mieści ona także sporo poręcznych wskazówek dla innowatorów oraz rad, w jaki sposób ocenić ryzyko wykonywanej...
Książka, na którą wszyscy czekaliśmy. Przejmująca, solidna, praktyczna. Każdy lider musi ją przeczytać. – Fox Business Network Ar-Ramadi, stracone miasto, piekło na ziemi. Jednostka specjalna...
Największe starcia biznesowe! Co stoi za sukcesami i porażkami marek, które wpływają na nasze życie? Dlaczego niektóre firmy triumfują, a inne upadają? David Brown wykorzystując kultowe...
Makroekonomia, zajmująca się badaniem całej gospodarki narodowej i jej najważniejszych części, demonstrując przy tym szeroką panoramę aktywności gospodarczej, jest dynamicznie rozwijającym się...
Celem rozważań prowadzonych w książce jest przedstawienie istoty systemu rachunkowości, a także usystematyzowanie wiedzy na temat różnić między rachunkowością kreatywną a oszustwem księgowym....
W zarządzaniu projektami funkcjonuje dużo różnych metod. Autorzy przedstawili najpopularniejsze z tych metod, aby poznać możliwości ich zastosowania i pokazać praktykę ich stosowania. Autorzy...
Książka pokazuje wielopłaszczyznowe ujęcie zarządzania projektami współfinansowanymi z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej w kontekście rozwoju regionalnego. W obliczu bieżącej debaty o...
Książka obejmuje wiedzę z zakresu logistyki Miasta, która nabiera coraz większego znaczenia w związku z rozrastaniem się miast i intensyfikacją procesów urbanizacji. Autor przedstawił: procesy...
Książka składa się z sześciu rozdziałów.Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę i społeczną i gospodarczą rolę marketingu. W szczególności zwrócono w nim uwagę na przesłanki...
Kreowanie łańcuchów wartości uznaje się za konsekwencję rozszerzania współpracy międzyorganizacyjnej w gospodarce. Współpraca kreuje nowe płaszczyzny decyzyjne w organizacjach wywołując zmiany...
Prezentowana książka z pewnością wypełnia lukę istniejącą na rynku wydawniczym. Autorzy jasno i prosto, lecz kompleksowo omawiają najważniejsze i te mniej znane religie świata. Czytelnik ma szansę...
Książkę należy traktować jako kompendium wiedzy analityka zajmującego się szeroko pojętą oceną działalności przedsiębiorstwa. Publikacja gromadzi charakterystyki i wzorce oceny poszczególnych...
Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw w globalizującej się gospodarce światowej powoduje, iż coraz częściej swoją organizację pracy nastawiają one na realizację złożonych (a nieszablonowych)...
Jest to pierwsza tego typu książka na rynku wydawniczym w Polsce. W sposób kompleksowy omawia zagadnienia metodologiczne w zakresie użycia metod badawczych w naukach o zarządzaniu i jakości....
Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Świeże trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry...
Zadowolenie przyszłego klienta to najważniejszy cel działalności biznesowej i jednocześnie cel monografii pt. Metody i techniki projektowania innowacji, kolejnej pozycji w procesu Nauka i Praktyka...
Inspiracją dla przygotowania niniejszej publikacji była potrzeba kompleksowego spojrzenia na zarządzanie finansami banków w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu społeczno-gospodarczym, w którym...
Celem książki jest zwiększenie know-how w obszarze wspomagania informacyjnego menedżerów produkcji i pokazanie możliwości i potencjalnych korzyści, jakie wiążą się z wykorzystaniem postępowych...
Rynkowe zachowania konsumentów powinny być dla przedsiębiorstw źródłem inspiracji oraz podstawą kształtowania decyzji rynkowych. Celem książki jest:• przedstawienie głównych megatrendów w...
Książka gromadzi plastikowy opis poszczególnych zagadnień objętych analizą finansową w przedsiębiorstwie, a następnie demonstruje podstawowe metody analizy finansowej odnoszące się do...