II WYDANIE UAKTUALNIONE I zwiększONE – zawiera świeże BADANIA, MODELE I PODEJŚCIE! Bestsellerowy przewodnik Droga Toyoty po legendarnej filozofii Toyoty i jej systemie produkcyjnym został...
Pokonaj przeszkody i buduj wydajne zespoły Pięć dysfunkcji pracy zespołowej to wciągająca i pouczająca opowieść o przywództwie. Autor koncentruje swój żywy intelekt i umiejętność opowiadania o...
Co w istocie kryje się pod nazwą metawersum? Jak wyjaśnia w niniejszej książce Matthew Ball – pionier, teoretyk i inwestor kapitału wysokiego ryzyka – metawersum ma postać trwałej i wzajemnie...
Po wydaniu bestsellera Patricka Lencioniego zatytułowanego Pięć dysfunkcji pracy zespołowej jego wielbiciele chcieli wiedzieć więcej na temat tego, jak wdrażać idee przedstawione w tej książce.W...
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się modne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć...
O ile miliard jest większy od miliona? No cóż, milion sekund to 12 dni. Natomiast miliard sekund to… prawie 32 lata! Żyjemy w świecie, w którym nasz sukces często zależy od umiejętności...
Strategia błękitnego oceanu podważa dogmaty o tym, co trzeba robić, aby wygrywać na rynku. Pokazuje, że jedynym sposobem pokonania konkurencji jest… zaprzestanie prób jej pokonania. Tak zrobił...
Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący $563rmę gatunkiem wyższym od konkurentów$564 I, co ważniejsze, czy da się takim DNA,,zarazić" $565rmę przeciętną i zmienić ją w rewelacyjną$566 JIM...
świeże pytanie Dziesięć lat po pojawieniu się na rynku bestsellera Od dobrego do sporego Jim Collins powraca z kolejną rewolucyjną publikacją. Tym razem stawia pytanie: „Dlaczego pewne marki święcą...
Nie będzie następnego Billa Gatesa, który stworzy system operacyjny. Kolejni Larry Page czy Siergiej Brin nie wymyślą wyszukiwarki. Jeszcze jeden Mark Zuckerberg nie zaproponuje serwisu...
Książka podbiła wszystkie listy bestsellerów w Stanach Zjednoczonych od Financial Times po Amazon.com. Oparta na obszernym materiale empirycznym, jaki zebrali autorzy prowadząc badania w...
by nauczyć się prowadzenia marki albo pozyskać nowe kompetencje zawodowe, nie trzeba kończyć specjalistycznych studiów biznesowych. Zdecydowana większość współczesnych ludzi biznesu jest oparte w...
firma osobista to aktualnie ważny budujący zaufanie, rozpoznawalność i reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz...
Zatroszcz się o swoich konsumentów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie!KEN BLANCHARD, jeden z najbardziej wpływowych na świecie ekspertów w dziedzinie zarządzania, współzałożyciel i szef The Ken...
efektywnOŚCI MOŻNA SIĘ NAUCZYĆNie chodzi o to, by robić wszystkie rzeczy we właściwy sposób.Chodzi zwykle o to, żeby robić właściwe rzeczy.Peter F. DruckerRozwój własny wydajnego menedżera ma...
W świecie nieustających zmian i bezprecedensowych wyzwań potrzeba firm śmiałych i odpornych na przeciwności losu. Niestety większość organizacji jest przeciążona z powodu biurokracji, a poprzez to...
Edukacja finansowa dla wszelkich Ta książka jest o niezależności finansowej. Dla sprzedawczyni. Dla 16-latka, który chce sfinansować swoją edukację, bo jego rodzicom nie starcza na to pieniędzy....
Adam Grant, jeden z najszczególniej fascynujących i prowokujących myślicieli z dziedziny zarządzania swego pokolenia, autor bestsellerów „New York Timesa", tym razem pokazuje, w jaki sposób...
„Za drogo", „cena jest za wysoka", „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami" – to słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z...
Przywództwo nie jest tym, co lider narzuca pracownikom, ale tym, co osiąga wspólnie z nimi. Skuteczne przywództwo to proces wywierania wpływu, w którym liderzy przez konsekwentne wdrażanie...
„Nie da się sprzedawać zdalnie". Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nową...
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jakto się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami nadługo, a inne nawet nie...
Jeżeli chcesz wskazać się na rynku, Ci trzeba strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, lecz twoi kupujący nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują...
Nie zajmuj się rozwiązywaniem cudzych problemów! - ta zasada cię wyzwoli. Dzięki tej książce dowiesz się jak w prosty sposób zyskać czas na rzeczy, które chcesz albo musisz zrobić. Menedżer...