Sada učebnic Marketing má za cíl jednak poskytnout studentům středních odborných škol základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a jednak iniciovat s
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a demonstruje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné producenta. Vede k...
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a prezentuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení...
Vyueujici Ma Obsahove K Dispozici Ueebnici Pro Studenty, Ktera Je Obsahem I Rozlozenim Stranek Totozna S Zakovskou Ueebnici. Tato Komplexni Prirueka Pro Ueitele Zahrnuje Latku Obou Dilu Ueebnic Pro...
Jak efektywnie grać rolę „kowala własnego losu” Brian Tracy udziela prostych, jasnych i – co najważniejsze – bardzo poręcznych wskazówek, jak czuć się szczęśliwym i wolnym, odnaleźć spokój duch,...
Kiedy mówimy,,polskie firmy rodzinne", myślimy: Wedel, Blikle, Kruk... Tymczasem w naszym kraju istnieje sporo mniejszych firm, które aktualnie prowadzi trzecie a choćby czwarte pokolenie...
Książka Naomi Klein w sposób wyczerpujący, świadczący o głębokiej znajomości tematu, a zarazem przystępny demonstruje zagrożenia związane z globalnym ociepleniem i innymi zmianami klimatu,...
Prowadzenie biznesu jest zawsze wielkim wyzwaniem. Rozwijanie firmy poprzez fuzje i przejęcia to już biznesowa sztuka. Wymagająca rozmaitych umiejętności i ogromnej wiedzy. Najnowsza książka Leszka...
Książka opowiada historie twórców - i ofiar - wieku internetu. Opisuje, jak garstka firm narodziła się i wzbiła na wyżyny, i jak inne z nich spadały, zażarcie konkurując ze sobą w obrębie nowej,...
Kiedy mówimy "polskie marki rodzinne", myślimy: Wedel, Blikle, Kruk... Tymczasem w naszym kraju istnieje sporo mniejszych firm, które obecnie prowadzi trzecie a choćby czwarte pokolenie...