Tajniki globalnego sukcesu Amazon, początkowo powstały w garażu w 1994 roku, stał się dzisiaj najbogatszą firmą na świecie. Jak to osiągnęli? Jakie wnioski można wyciągnąć z tego niezwykłego...
Książka, na którą wszyscy czekaliśmy. Przejmująca, solidna, ergonomiczna. Każdy lider musi ją przeczytać. – Fox Business Network Ar-Ramadi, stracone miasto, piekło na ziemi. Jednostka specjalna...
W polskiej literaturze naukowej brakuje kompleksowego opracowania eksperckiego poświęconego systemowemu ujęciu zagadnień integracji planowania. Książki o tematyce planowania przestrzennego i...
Największe starcia biznesowe! Co stoi za sukcesami i porażkami marek, które wpływają na nasze życie? Dlaczego niektóre firmy triumfują, a inne upadają? David Brown wykorzystując kultowe...
W książce zostały przedstawione wyniki badań autora oparte na wywiadach z liderkami prowadzącymi podmioty gospodarki społecznej. Rozmowy koncentrowały się na poznaniu opinii pań zarządzających...
Autorzy monografii koncentrują się na problematyce niezbyt nieraz podejmowanej równocześnie poprzez badaczy polskich, jak i obcojęzycznych, a mianowicie na wzajemnych związkach występujących między...
Bestseller wg list "New York Timesa" Ar-Ramadi, stracone miasto, piekło na ziemi. Jednostka specjalna komandosów SEALs pod wodzą Jocko Willinka i Leifa Babina stanęła przed misją...
Szczera, prawdziwa i wciągająca opowieść o człowieku, który marzył o karierze pisarskiej, a zrobił o sporo więcej: odmienił oblicze amerykańskiej popkultury.Bob Batchelor opisuje jedną z...
Książki, które zmieniają sposób myślenia! Branding to solidna, komercyjna i kulturowa siła, która powoduje, iż największe firmy są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor...
"Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń prawidłowych i najkorzystniejszych praktyk zarządzania marketingowego i przykładów ich implementacji w biznesie. Dostosowane przykłady...
RUDNE CZASY MOGĄ BYĆ DLA CIEBIE SZANSĄ NA ZBUDOWANIE TWOJEGO PRZYWÓDZTWA Jedno z największych wyzwań dla liderów stanowi bycie li-derem zmian i prowadzenie ludzi w niełatwych czasach. Może być też...
funkcjonalny przewodnik, który poprowadzi cię do pełnego satysfakcji życia biznesowego. Takiego, w którym osiągniesz nie tylko sukces finansowy, ale także pełne zadowolenie z tego, czym się...
Ta książka to droga do rozwoju zdolności koniecznych do pracy na rynku międzynarodowego konsultingu. 15,5 kilometra do granicy to genialna książka dla każdego, kto czuje się obywatelem świata albo...
Konieczność zintegrowanego podejścia do współczesnej polityki rozwoju narzuca potrzebę wprowadzenia do języka naukowego i praktyki planistycznej nowych pojęć, pozostających dotychczas poza...
Nie pozwól, by słaby szef uniemożliwił ci odniesienie sukcesuJeżeli kiedykolwiek czułeś się sfrustrowany z powodu szefa, który nie potrafi być liderem, to nie jesteś sam. Jest jednak dobra...
W Granicach przywództwa wyposaża liderów w narzędzia i techniki, których potrzebują, aby osiągnąć upragnione wyniki równocześnie w swych organizacjach. Jak i we własnym życiu. Czerpiąc z ostatnich...
"prawidłowo przygotowana i wykonywana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją, a także potężną pozycję na rynku. W trakcie i po zakończeniu jej...
Każdemu z nas przyda się kop, jaki daje Wyzwanie postępu. Dzięki swym mądrym słowom i pytaniom Dean Lindsay budzi człowieka z letargu intencji i inspiruje do realizowania życiowego celu. Cóż za...
Monografia stanowi podsumowanie wieloletnich badań autorki nad funkcjonowaniem systemów gospodarczych. Zawarte w niej analizy teoretyczne i empiryczne dotyczą określenia roli oszczędności w...
Richard Swinburne broni dualizmu substancji, czyli poglądu, iż dusza i ciało to dwie różne i oddzielne na poziomie metafizycznym (bytowym) substancje. W książce Umysł, mózg i wolna wola rozważa,...
Gdy liderzy zainwestowali już w rozwój przywództwa, pojawia się pytanie: co jest najlepszym sposobem na realizację ich wizji i rozwój ich organizacji? Odpowiedź: rozwój innych liderów! Im większą...
Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji pomiędzy markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców...
Trzydziestodniowy podręcznik, będący uzupełnieniem książki Johna C. Maxwella - Etyka w biznesie, zgłębia jedną prostą ideę:Jeśli zastosujesz Złotą Zasadę uczciwie poprzez 30 dni, to Twój biznes,...
Głównym celem monografii jest zdefiniowanie i kompleksowe zbadanie zagadnienia jakości danych w raportach obowiązkowych i dobrowolnych sporządzanych poprzez spółki giełdowe. Przedstawiono w niej...