W polskiej literaturze naukowej brakuje kompleksowego opracowania eksperckiego poświęconego systemowemu ujęciu zagadnień integracji planowania. Książki o tematyce planowania przestrzennego i...
W książce zostały przedstawione wyniki badań autora oparte na wywiadach z liderkami prowadzącymi podmioty gospodarki społecznej. Rozmowy koncentrowały się na poznaniu opinii pań zarządzających...
Autorzy monografii koncentrują się na problematyce niezbyt nieraz podejmowanej równocześnie przez badaczy polskich, jak i obcojęzycznych, a mianowicie na wzajemnych związkach występujących pomiędzy...
Do tej pory nikt nie pisał o analizie technicznej w sposób tak prosty, a zarazem przekonujący. Thomas N. Bulkowski stwarza listę formacji obserwowanych na wykresach giełdowych, poddaje generowane...
Nie jest przypadkiem, że tę świetną książkę o budowaniu systemów i strategii transakcyjnych napisał człowiek znany jako specjalista od psychologii inwestowania - autor najistotniej uznanych na...
W naszej firmie mówimy sobie, iż działamy w biznesie, którego istotą jest popełnianie błędów, a różnica pomiędzy zwycięzcami a przegranymi polega na tym, że ci pierwsi popełniają nieznaczne błędy,...
Książki, które zmieniają sposób myślenia! Branding to solidna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji...
"Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń korzystnych i najkorzystniejszych praktyk zarządzania marketingowego i przykładów ich implementacji w biznesie. Dopasowane przykłady stanowią...
Konieczność zintegrowanego podejścia do współczesnej polityki rozwoju narzuca potrzebę wprowadzenia do języka naukowego i praktyki planistycznej nowych pojęć, pozostających dotychczas poza...
Czy nie masz czasami wrażenia, iż biuro twojej marki bardziej przypomina zakamuflowany dom dla obłąkanych, niż miejsce prowadzenia działalności gospodarczej$651 Czy nie kręcisz głową z...
Obudź się zanim stracisz wszystkie swoje pieniądze. Otaczajacy nas system finansowy jest tak niełatwy, że coraz mniej z niego rozumiemy. Co więcej branża finansowa chce zdobyć nasze pieniądze...
"korzystnie przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją, a także potężną pozycję na rynku. W trakcie i po zakończeniu jej...
Monografia stanowi podsumowanie wieloletnich badań autorki nad funkcjonowaniem systemów gospodarczych. Zawarte w niej analizy teoretyczne i empiryczne dotyczą określenia roli oszczędności w...
Richard Swinburne broni dualizmu substancji, czyli poglądu, iż dusza i ciało to dwie najróżniejsze i oddzielne na poziomie metafizycznym (bytowym) substancje. W książce Umysł, mózg i wolna wola...
Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji pomiędzy markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców...
POKER I RYNEK FINANSOWY MAJ ZE SOB WIĘCEJ WSPOLNEGO aniżeli CI SIĘ ZDAJE "Hazard leży u podstaw koncepcji i instytucji ekonomicznych, niezależnie od tego jak niekomfortowo czuje się z tym wielu...
firma, która chce utrzymać się na rynku, powinna analizować swoją sytuację finansową w celu identyfikacji pojawiających się problemów i jak najszybszego ich rozwiązywania. Znajomość metod...
"Ze względu na nieustannie rosnące tempo zmian, determinowane wprowadzaniem innowacyjnych rozwiązań we wszystkich obszarach gospodarki, a także zmieniające się uwarunkowania...
Rosnąca pozycja usług we współczesnej gospodarce jest faktem bezspornym. Mamy do czynienia z procesem serwicyzacji gospodarek. Wzrasta więc udział usług w rozumieniu trójsektorowego podziału, a...
Reformy systemów szkolnictwa wyższego w Polsce i innych krajach zmieniają logikę funkcjonowania instytucji akademickich. Można wyróżnić trzy filary tych zmian, upodabniających w powszechnym...
Oddawana do rąk Czytelników publikacja stanowi wyraz tych zainteresowań naukowych, które odpowiadają na potrzebę poznania i wyjaśniania funkcjonowania człowieka w sferze rodzinnej i zawodowej w...
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem...
W warunkach globalnej gospodarki rachunkowość zarządcza, generująca dane potrzebne do podejmowania decyzji strategicznych oraz operacyjnego zarządzania przedsiębiorstwem, nabiera coraz...