innowacyjna metoda negocjacji. Wyższa forma negocjacji win-win. Jak w pięciu krokach dojść do porozumienia z każdym. Happy–happy to metoda osiągania porozumienia, którą może wykorzystać każdy z nas...
Komunikacja jest kluczem. Prowadzenie biznesu często oznacza działania globalne – kontakty z klientami, partnerami czy odbiorcami na całym świecie. Potrzebne jest zatem produktywne przekazywanie...
Dzisiejszy sukces nie zagwarantuje sukcesu jutro. Jedna na dwie osoby rezygnuje z pracy z powodu przełożonego. Tylko 15 procent pracowników na świecie włącza się w swoją pracę. 71 procent...
Fundamentalne koncepcje dotyczące zarządzania zgromadzone w jednym tomie. Harvard Business Review" to najważniejsza platforma prezentacji myśli i idei w zakresie biznesu. Aby uczcić stulecie...
świeże, uaktualnione wydanie bestsellera „New York Timesa" z przedmową Stephena R. Coveya. Wszyscy znamy dwa typy menedżerów: jeden wysysa energię z otoczenia i ogranicza współpracowników, tak...
Czy gdyby grupa nastolatków porwała znanego profesora, a potem zmusiła go do odpowiedzi na najróżniejsze nieprzystępne pytania, lepiej aby zrozumiała podstawowe prawa ekonomii?Książka profesora...
Stylistka fryzur, artystka, pionierka niezależnego biznesu. W latach transformacji jej cięcie przeobrażało Polki w istoty innowacyjne, wzmacniało w nich wolę przetrwania. Od ćwierćwiecza jej...
Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, by zyskać umiejętności potrzebne przedsiębiorcy. Niezależnie od tego, jaki masz pomysł na biznes i w jakiej branży chcesz działać, Harvard Business Review....
Jedyny podręcznik, jakiego Ci trzeba, żeby rozwinąć umiejętności niezbędne liderowi. Zapomnij o przereklamowanych nowych modelach przywództwa, najważniejsze praktyki przywódcze są od dawna znane....
Jedyny podręcznik, jakiego Ci trzeba, żeby rozpoczynać, prowadzić i pilnować udane projekty. Współczesna gospodarka jest oparte na projektach. Są one podstawą działania firm, instytucji, państw i...
Jedyny podręcznik, jakiego Ci trzeba, żeby rozwinąć umiejętności menedżerskie i przywódcze. Niezależnie od tego, czy zostałeś menedżerem niedawno, czy masz już doświadczenie, ale chcesz wywierać...
Dlaczego jedne zespoły osiągają wspaniałe wyniki, a inne borykają się z trudnościami? Czy można być gwiazdą o rewelacyjnych indywidualnych osiągnięciach i równocześnie nieprzeciętnym graczem...
Książkę polecają: dr Lidia Czarkowska Piotr Cieszewski dr Paweł Fortuna dr Joanna Heidtman prof. Dr hab. Dariusz Jemielniak Nikolay Kirov Paweł Motyl dr hab. Mikołaj Pindelski prof. SGH - Jacek...
Dynamicznie rozwijająca się branża kryptowalut przyciąga wielu oszustów. Zanim zainwestujesz w nią swoje oszczędności, lepiej zobacz, czy twoje pieniądze będą bezpieczne…Kryptowojny ujawniają...
"„Polityka rachunkowości 2023 z komentarzem do planu kont dla organizacji pozarządowych” prezentuje gotowy do wykorzystania w jednostce NGO dokument – Polityka rachunkowości. Na dodatek zawiera...
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman,...
"Wyjątkowo aktualna i ważna publikacja prezentująca transformację współczesnego biznesu międzynarodowego. Jest stanowczo wartościowa dla osób zajmujących się teorią i polityką biznesu...
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy niewątpliwie decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, iż decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania...
wprawdzie Scrum zadebiutował w 1995 roku, jednak wciąż pozostaje niemało wyzwań ważnych dla praktyków Scruma. Nie tylko stoimy przed ciągłym zadaniem udoskonalania wielu istniejących nieporozumień...
Podstawowy podręcznik akademicki do zarządzania produkcją, wykładanego na kierunkach zarządzanie i inżynierii produkcji na politechnikach i uczelniach technologicznych i ekonomicznych. Posiada...
MARKETHIC, czyli Marketing i Ethical... Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing poprzez dużo lat skupiał się...
Chciałbyś zarządzać projektami, ale czujesz się zagubiony w przystępnej na rynku ofercie szkoleń i dokumentów? W takim razie ten poradnik jest dla ciebie! Jasno i dostępnie omówiono w nim kolejne...
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski -...
Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i wytwarzać strategię firmy, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne firmy coraz częściej...