Dynamicznie rozwijająca się branża kryptowalut przyciąga wielu oszustów. Zanim zainwestujesz w nią swoje oszczędności, lepiej przejrzyj, czy twoje pieniądze będą bezpieczne…Kryptowojny ujawniają...
Chciałbyś zarządzać projektami, ale czujesz się zagubiony w przystępnej na rynku ofercie szkoleń i atestów? W takim razie ten poradnik jest dla ciebie! Jasno i dostępnie omówiono w nim kolejne...
Fascynująca opowieść o opracowaniu rewolucyjnego leku W branży biotechnologicznej, w której koncerny farmaceutyczne, rząd, fundusze hedgingowe i finansiści venture capital wykładali miliardy...
Bez względu na to, czy dopiero rozkręcasz biznes, czy zamierzasz sprzedać swoją producenta, prawdopodobnie będziesz potrzebować biznesplanu. Wywrzesz nim stosowne wrażenie na odbiorcy, jeśli...
Ta książka pozwoli ci krok po kroku opracować sprawny plan marketingowy. Znajdziesz w niej wskazówki, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów...
Ta książka to droga do rozwoju zdolności potrzebnych do pracy na rynku międzynarodowego konsultingu. 15,5 kilometra do granicy to wspaniała książka dla każdego, kto czuje się obywatelem świata lub...
Legendarny prezes GE Jack Welch jest źródłem wszelkiego zła w kapitalizmie naszych czasów. Jak naprawić wyrządzone przez niego szkody? W 1981 roku Jack Welch zaczął zarządzać koncernem General...
Jedna z najważniejszych książek o technologii i geopolityce w 2023 roku.Biznesowa książka roku według „Financial Times”, a także „New York Timesa”Partnerem wydania jest miesięcznik "Układ...
szeroka wojna o chipy. Jak USA i Chiny walczą o techniczną dominację nad światem znaczna wojna o chipy. Jak USA i Chiny walczą o technologiczną dominację nad światem to jedna z najważniejszych...
Nietuzinkowy przewodnik po korzystnych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od klasycznie pojmowanej reklamy poprzez modne ostatnio social media po...
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to teraz podstawa działania każdej producenta, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić,klienci chcieli podążać za naszą marką i...