Tajniki globalnego sukcesu Amazon, początkowo powstały w garażu w 1994 roku, stał się dzisiaj najbogatszą firmą na świecie. Jak to osiągnęli? Jakie wnioski można wyciągnąć z tego niezwykłego...
Książka, na którą wszyscy czekaliśmy. Przejmująca, potężna, poręczna. Każdy lider musi ją przeczytać. – Fox Business Network Ar-Ramadi, stracone miasto, piekło na ziemi. Jednostka specjalna...
W polskiej literaturze naukowej brakuje kompleksowego opracowania eksperckiego poświęconego systemowemu ujęciu zagadnień integracji planowania. Książki o tematyce planowania przestrzennego i...
Największe starcia biznesowe! Co stoi za sukcesami i porażkami marek, które wpływają na nasze życie? Dlaczego niektóre producenta triumfują, a inne upadają? David Brown wykorzystując kultowe...
W książce zostały przedstawione wyniki badań autora oparte na wywiadach z liderkami prowadzącymi podmioty gospodarki społecznej. Rozmowy koncentrowały się na poznaniu opinii kobiet zarządzających...
Autorzy monografii koncentrują się na problematyce niezbyt często podejmowanej zarówno przez badaczy polskich, jak i obcojęzycznych, a mianowicie na wzajemnych związkach występujących pomiędzy...
Bestseller wg list "New York Timesa" Ar-Ramadi, stracone miasto, piekło na ziemi. Jednostka specjalna komandosów SEALs pod wodzą Jocko Willinka i Leifa Babina stanęła przed misją...
Książka o procesie kształtowania się i o stanie gospodarki światowej. Autorka wykazuje, iż nie może istnieć globalna gospodarka światowa, która nie ma ram instytucjonalnych. Nadzór nad...
Szczera, prawdziwa i wciągająca opowieść o człowieku, który marzył o karierze pisarskiej, a zrobił o sporo więcej: odmienił oblicze amerykańskiej popkultury.Bob Batchelor opisuje jedną z...
Książki, które zmieniają sposób myślenia! Branding to solidna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, iż największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji...
Książka może być adresowana do teoretyków i praktyków rynku walutowego czy szerzej - rynków finansowych. Powinna także wzbudzić zainteresowanie studentów wyższych stopni studiów magisterskich i...
"Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń korzystnych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego oraz przykładów ich implementacji w biznesie. Dostosowane przykłady stanowią...
Konieczność zintegrowanego podejścia do współczesnej polityki rozwoju narzuca potrzebę wprowadzenia do języka naukowego i praktyki planistycznej nowych pojęć, pozostających dotychczas poza...
Podręcznik z dziedziny mikro- i makroekonomii napisany dla uczniów szkoł przeciętnych. Przy pisaniu podręcznika autor uwzględnił sugestie nauczycieli wykładających od lat przedmioty ekonomiczne w...
"dobrze przygotowana i wykonywana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz potężną pozycję na rynku. W trakcie i po zakończeniu jej wdrażania...
Publikacja w sposób zwięzły i klarowny demonstruje studentom najważniejsze problemy makroekonomii i pozwala na prędkie powtórzenie zagadnień omawianych na wykładach i zajęciach. Jest materiałem,...
Monografia stanowi podsumowanie wieloletnich badań autorki nad funkcjonowaniem systemów gospodarczych. Zawarte w niej analizy teoretyczne i empiryczne dotyczą określenia roli oszczędności w...
Richard Swinburne broni dualizmu substancji, czyli poglądu, iż dusza i ciało to dwie różnorodne i oddzielne na poziomie metafizycznym (bytowym) substancje. W książce Umysł, mózg i wolna wola...
Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji pomiędzy markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców...
Rozwój polskiego systemu finansowego sprzyja powstawaniu nowych i zmianie użycia dotychczas istniejących instrumentów finansowych. Szybko zachodzące zmiany w gospodarce mogą wywoływać trudności...
Kryzys zapoczątkowany w 2007 na międzynarodowych rynkach finansowych unaocznił, jak szerokie jest znaczenie zjawiska ryzyka systemowego w generowaniu i rozprzestrzenianiu się niestabilności...
Książka jest poświęcona istocie, źródłom i sposobom ograniczania ryzyka w działalności eksportowej. Składa się z pięciu rozdziałów: 1. Istota ryzyka w działalności międzynarodowej 2. Zabezpieczenie...
Tematem książki są ograniczenia, bariery oraz przeszkody wewnętrzne i zewnętrzne, przed jakimi staje przedsiębiorstwo w procesie umiędzynarodowienia działalności. Autorzy przedstawiają je w...
Rosnąca pozycja usług we współczesnej gospodarce jest faktem bezspornym. Mamy do czynienia z procesem serwicyzacji gospodarek. Wzrasta więc udział usług w rozumieniu trójsektorowego podziału, a...