„Wspólny mianownik prezentowanej w pracy narracji stanowi zestaw tez o umiędzynarodowieniu działalności (a) jako naturalnej konsekwencji mechanizmów ekonomicznych, (b) ale warunkowanej procesami...
„Powiązanie przeciwstawnych podejść – obiektywizm uogólnienia naukowego versus subiektywizm jednostkowego doświadczenia – zaciekawia, może również być inspiracją dla potencjalnych badaczy,...
Wartość tej monografii wynika zarówno z podjęcia poprzez Autorkę tematyki o wyraźnym znaczeniu dla rozwoju nauk o zarządzaniu i jakości, jak i z aktualności analizowanych zjawisk. Z jednej strony...
Prowadzona obecnie polityka gospodarcza zarówno Unii Europejskiej, jak i polskiego rządu za cel stawia sobie rozwój oparty na wiedzy i powiększenie progresywności (plan Morawieckiego). Zgodnie z...
Przedsiębiorczość strategiczna jest ideą, która odwołuje się do procesu przedsiębiorczego i zarządzania strategicznego. Można ją uznać za koncepcję rozwoju przedsiębiorstw, która łączy...
Rosnąca złożoność i turbulentność otoczenia, a także związana z nimi niepewność legitymizują pytanie o aktualność używanych narzędzi i metod zarządzania - niezależnie od sektora, w ramach którego...
W niniejszej monografii autorka omawia atrybuty i działania podkreślające ochotnicze straże pożarne na tle sektora organizacji pozarządowych w Polsce. Szczegółowo bada wartości tworzące ramy...
Tematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni. Należy zaznaczyć, iż obszar ten w dobie rosnącej konkurencji i globalizacji rynków nabiera coraz...
Krótkowzroczny strateg nie zwraca uwagi na zmiany potrzeb klientów. W zażartej konkurencji z głównym rywalem nie zauważabezprecedensowych zmian technologii. Nie dostrzega problemów społecznych,...
Zdaniem Henry’ego Mintzberga programy MBA niewłaściwie edukują ludzi, kładąc nadmierny nacisk na umiejętności analityczne. Uczą zarządzania pozornie, bo zarządzania nauczyć się nie da – tym samym...
„Książka wydaje się pierwszym tak kompleksowym opracowaniem, które podejmuje tematykę współpracy w przedsiębiorstwach odpowiedzialnych społecznie. Jej odbiorcami mogą być inni naukowcy, lecz z...
Monografia jest aktualnym spojrzeniem na zarządzanie zasobami ludzkimi z perspektywy potencjalnych pracowników. Posiada oryginalne prace młodych Autorek, uważnych obserwatorek zjawisk i procesów...
Monografia stanowi nad wyraz atrakcyjny materiał, który może służyć jako wstęp do dalszego doskonalenia procesów wynagradzania w organizacjach świadomych wyraźności zrównoważonego rozwoju. Z...
Postawy pracowników wobec technice cyfrowej w organizacji to monografia podejmująca znaczny i dotychczas jeszcze niewiele rozpoznany temat w polskiej literaturze naukowej. Wpisuje się on w obecne...
Książkę polecają: dr Lidia Czarkowska Piotr Cieszewski dr Paweł Fortuna dr Joanna Heidtman prof. Dr hab. Dariusz Jemielniak Nikolay Kirov Paweł Motyl dr hab. Mikołaj Pindelski prof. SGH - Jacek...
"Wyjątkowo aktualna i ważna publikacja prezentująca transformację współczesnego biznesu międzynarodowego. Jest istotnie wartościowa dla osób zajmujących się teorią i polityką biznesu...
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy bez wątpienia decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, iż decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania...
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, żeby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman,...
wprawdzie Scrum zadebiutował w 1995 roku, jednak wciąż pozostaje mnóstwo wyzwań ważnych dla praktyków Scruma. Nie tylko stoimy przed ciągłym zadaniem udoskonalania wielu istniejących nieporozumień...
Podstawowy podręcznik akademicki do zarządzania produkcją, wykładanego na kierunkach zarządzanie i inżynierii produkcji na politechnikach oraz uczelniach technologicznych i ekonomicznych. Zawiera...
MARKETHIC, czyli Marketing i Ethical... Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing przez mnóstwo lat skupiał...
Treść tej książki zawiera wyczerpującą odpowiedź na pytanie będące jej tytułem. Znajdują się w niej użyteczne rady i wskazówki, jak założyć własną producenta i jak osiągnąć zysk w konsekwencji jej...
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski -...
A co odszukasz w książce?Uprzedzam, że to nietypowa publikacja.Zamiast suchych wykładów, uwiedzie Cię inteligentnymi dialogami 2 fantastycznych osób i poczujesz się, jakby włączyli Cię do swej...