Treść tej książki zawiera wyczerpującą odpowiedź na pytanie będące jej tytułem. Znajdują się w niej ergonomiczne rady i wskazówki, jak założyć własną producenta i jak osiągnąć zysk w wyniku czego...
Autorka demonstruje obraz zmieniającej się rzeczywistości odwołując się do narzędzi z dziedziny ekonomii, zarządzania biznesowego i zarządzania zasobami ludzkimi. Punktem wyjścia jest wpływ kryzysu...
W książce skategoryzowano wiadomości konieczne na wszelkich stanowiskach w gospodarce magazynowej. Zwięzła i dostępna forma prezentowania poszczególnych zagadnień czyni książkę wyjątkowo...
Nikt teraz nie ma wątpliwości,kanon obsługi klienta jest jednakowo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, stwarza dobrą reputację firmy i...
Książka Barbary Czarniawskiej jest z jednej strony fascynującą opowieścią o Warszawie - kształtowaniu się i postrzeganiu w niej instytucji społecznych, takich jak metro, bezdomni, ciepłownictwo czy...
Publikacja jest poświęcona problematyce zarządzania wiedzą w organizacjach born global, czyli takich, w których przychody z eksportu stanowią zasadniczą część sprzedaży. Typu born global przeczą...
W książce "Metody badawcze w zarządzaniu humanistycznym" Czytelnik wyszuka pakiet przydatnych i sprawdzonych metod badawczych, używanych od wielu lat przez piszących o nich autorach....
Filozofowie i uczeni od dawna przypisują wyobraźni podstawowe znaczenia w procesie poznawania świata i nadawania mu sensu. Stąd jej rola w naukach społecznych, w tym w nauce o organizacji.Monika...
Andrzej Sznajder Profesor zwyczajny nauk ekonomicznych, twórca i kierownik Podyplomowych Studiów „Marketing Sportu" i Podyplomowych Studiów „Zarządzanie w Sporcie" w Kolegium Gospodarki...
OpisControlling kosztów zawiera ponad 70 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swej wieloletniej praktyce konsultanta, a które przedstawiają problemy firm...
Dynamiczny rozwój sektora usług mistrzowskich w Polsce wytwarza za-potrzebowanie na wnikliwe analizy i oceny zachowań podmiotów rynkowych funkcjonujących w tym sektorze. Złożoność zagadnień...
Książka jest użytecznym przewodnikiem po jednostkach organizacyjnych obsługi telefonicznej (call center).Telefon, jako narzędzie wspomagania biznesu, stał się najszczególniej powszechnym...
Rozwój podmiany informacji zarządczej na poziomie międzyorganizacyjnym ma dla współczesnej rachunkowości zarządczej rewolucyjne znaczenie, na ogół dlatego, iż zmieniają się klasycznie postrzegane...
Podręcznik jest dedykowany dla wszystkich, którzy chcą wzbogacić i ugruntować swoją wiedzę z zakresu rachunkowości, przeważnie studentów kierunków ekonomicznych oraz uczestników kursów i szkoleń z...
Celem monografii jest zaprezentowanie problematyki rachunkowości zarządczej – jej koncepcji, instrumentów i zadań – w wybranych obszarach działalności usługowej, w szczególności marketingowej,...
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą prędko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów...
Głównym celem monografii jest wyznaczonie miejsca modelu biznesu w systemie rachunkowości.Przełom w technice, przemiany społeczne i zmiany ekonomiczne (konkurencja na światową skalę, luźny przepływ...
Przypadająca w 2018 roku setna rocznica odzyskania przez Polskę niepodległości po 123 latach zaborów stanowiła dla autorów monografii szczególną okazję do podjęcia próby ukazania znaczenia dorobku...
Controlling operacyjny gromadzi ponad 60 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swej wieloletniej praktyce konsultanta, a które przedstawiają problemy firm...
Książka zezwala na zrozumienie zasad prowadzenia rachunku produktywności inwestycji, poznanie zakresu i metodyki oceny wydajności inwestycji, założeń, algorytmów, interpretacji, a także kryteriów...
The author argues that the basic weakness of neoclassical economics is the eradication of value, which reduces economics to market valuation and results in defining the market as a self-regulatory...
Czy marka może jednocześnie posiadać pozytywny wpływ na społeczeństwo i przynosić zyski? Coraz więcej mówi się o przedsiębiorczości społecznej albo o społecznym biznesie, ale czy ta tendencja się...
,,Piraci! Nie marynarka!" Pod tym hasłem marka Apple rekrutowała swych pracowników, obrazując potrzebę odmiennego traktowania informatyków. Ich profesja, postrzegana poprzez laików jako...