Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, iż dogodniejszy...
Laur progresywności, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty artykuł, Perły Polskiej Gospodarki - to tylko przykładowe nagrody przyznawane polskim firmom każdego roku. Do tego dochodzą...
"Książka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom środowisk zajmujących się przeróżnymi aspektami zarządzania ryzykiem z wykorzystaniem ubezpieczeń w życiu gospodarczym i prywatnym. W...
W ostatnich latach wyniki badań nauk behawioralnych, w tym ekonomii behawioralnej, wpłynęły na konwencjonalne rozumienie procesów i wzorców podejmowania decyzji, funkcjonowanie rynków i prowadzenia...
ZARZĄDZANIE Współczesne firmy funkcjonują w trudnych i dynamicznie zmieniających się warunkach, co utrudnia zarządzającym nie tylko przygotowanie prawidłowej strategii, ale także efektywne jej...
MONOGRAFIA NAUKOWA Publikacja jest poświęcona problematyce opodatkowania transakcji finansowych, w szczególności opodatkowania transakcji instrumentami pochodnymi. W syntetyczny sposób...
Na najnowszą historię polskich samorządów składa się dużo sukcesów i efektownych dokonań. Jednak czas biegnie momentalnie i rzeczywistość rodzi nowe wyzwania. Sprostanie im wymaga, jak nigdy dotąd,...
Monografia jest poświęcona mechanizmowi funkcjonowania semestru europejskiego, który w założeniu miał stanowić sposób synchronizacji polityk krajowych państw członkowskich Unii Europejskiej....
Znaczenia wiedzy i świadomości finansowej nie da się przecenić, współczesny człowiek potrzebuje ich, żeby przetrwać, a państwa, by zachować niepodległość. Nie da się funkcjonować bez umiejętności...
Książka demonstruje wpływ wahań koniunktury w gospodarce na branżę ubezpieczeń. Jest to pierwsze w polskiej literaturze tak znaczne i całościowe omówienie tych zagadnień w odniesieniu do rynku...
profesjonalny poradnik dotyczący zarządzania m.in.centrami handlowymi. Znani praktycy zawarli w książce niezbędne informacje niezbędne do skutecznego zarządzania obiektami handlowymi. Dodatkowo...
Poradnik jest kierowany typowo do przedsiębiorców, którzy prowadzą albo zamierzają prowadzić działalność gospodarczą w Internecie. Przedstawia i omawia problemy prawne, które mogą pojawić się w...
"firmy FinTech działające na rynku finansowym stanowią nową, szczególną kategorię parabanków. Ich cechą szczególną jest wykorzystanie progresywnych technice komputerowych, a także sieciowych do...
Nierówności są z nami od zawsze: archeologowie znajdowali ich ślady na prehistorycznych stanowiskach, w starożytnej republice rzymskiej senatorzy bogacili się kosztem niewolników i podbitych...
Patrick Lencioni, autor bestsellerów „New York Timesa", napisał kilkanaście książek, w których radzi liderom, jak generować zespoły i przewodzić organizacjom. Tym razem postanowił zająć się...
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji obecnie konsumenci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że...
W dobie burzliwie rozwijających się nauk ekonomicznych szczególną rolę odgrywają coraz bardziej zaawansowane metody matematyczne, które zaczęto stosowaćw ekonomii. W tej chwili trudno sobie...
Jak kreować ciekawe treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do artykułu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić,tworzyć prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i...
Monografia poświęcona jest komunikacji między radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych, przedstawionej z perspektywy członków rad nadzorczych. Komunikacja jest istotna dla...
"ALFAbet motywacji. Powiedz TAK swym możliwościom budząc uśpione talenty" Artura Wikiery to optymistyczny, inspirujący przekaz adresowany do osób pragnących osiągnąć więcej poprzez swój...
"Banki spółdzielcze stanowią najliczniejszą grupę podmiotów sektora bankowego w Polsce. Przy kilkudziesięciu funkcjonujących bankach komercyjnych liczba ponad 550 banków spółdzielczych robi...
Rozwój wiedzy i technologii kreuje świeże rodzaje niepewności i ryzyka, które wymagają nowego podejścia do prawa. Regulacja technologii i trafne projektowanie instytucji prawnych w środowisku...
Kompendium na temat QFD (Quality Function Deployment). QFD definiuje się jako metodę planowania i rozwoju produktu albo usługi, umożliwiającą dokonanie precyzyjnej specyfikacji potrzeb i wymagań...
Temat publikacji dr Magdaleny Krzyżanowskiej wpisuje się w ważny, aktualny i niebanalny poznawczo obszar badawczy w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, a w szczególności biznesu i marketingu. Pole...