Celem książki jest prezentacja współczesnej sceny innowacji, a także analiza zjawisk, procesów, tendencji i uczestników na niej występujących. Autor omawia na ogół innowacje...
Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie stopnie i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy...
Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich dobór jest z zasady konsekwencją strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na niemało lat. Podstawą współpracy pomiędzy...
Współczesny świat jest oparte na wiedzy, wynalazkach i progresywnych technologiach. Niekwestionowanym faktem stała się gwałtowna automatyzacja, robotyzacja i cyfryzacja. Dodatkowo coraz...
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako użycie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych...
Laur innowacyjności, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty artykuł, Perły Polskiej Gospodarki - to tylko przykładowe nagrody przyznawane polskim firmom każdego roku. Do tego dochodzą...
"Fuzje i przejęcia jako interakcja podmiotu nabywającego i nabywanego. Podstawy rozwoju poprzez fuzje i przejęcia" to kompendium wiedzy na temat transakcji M&A. Zgodnie z tytułem...
Książka łączy treści o charakterze teoretycznym z przykładami zadań. Dzięki temu może służyć równocześnie jako podręcznik akademicki, jak i do samodzielnej nauki. Zawiera treści teoretyczne...
Problematyka monografii skoncentrowana jest wokół ekonomicznych i prawnych wyzwań, z jakimi mierzą się jednostki samorządu terytorialnego (JST) w Polsce podczas realizacji zadań publicznych....
Jak to realne, że napisana przez fizyka książka na temat przemian fazowych stała siębestsellerem sugerowanym przez „Wall Street Journal" i zachwalanym jako biznesowalektura obowiązkowa poprzez...
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu", „Marketing", „Zarządzanie marketingowe" oraz innych...
Warunki, w których działają aktualnie organizacje, cechują znaczna złożoność, burzliwość i niestabilność, co stawia je w zupełnie nowych jakościowo okolicznościach. Złożoność oznacza narastającą...
"Książka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom środowisk zajmujących się rozmaitymi aspektami zarządzania ryzykiem z zastosowaniem ubezpieczeń w życiu gospodarczym i prywatnym. W...
Egzemplarz outletowy. Może posiadać nieduże uszkodzenia, przetarcia, zabrudzenia, które nie utrudniają korzystania z książki. Technika budzi emocje. Dobrym przykładem jest AI (artificial...
Najnowsze i uaktualnione wydanie lubianego, znanego od lat, powszechnie używanego przez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręcznika bankowości. Otoczenie...
KALKIN to ostatni, po Ramie, Krysznie i Buddzie, spodziewany poprzez hinduistów awatar boga Wisznu. Jego symbolem jest wojownik na białym koniu, a atrybutem miecz symbolizujący niszczenie brudu i...
W świecie pełnym zmienności i nieprzewidywalności audyty stają się kluczem do kształtowania przyszłości każdej organizacji. Lecz czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, co naprawdę kryje się pod tym...
W ostatnich latach wyniki badań nauk behawioralnych, w tym ekonomii behawioralnej, wpłynęły na tradycyjne rozumienie procesów i wzorców podejmowania decyzji, funkcjonowanie rynków i prowadzenia...
Autor stawia pytanie: Na czym polega zarządzanie jakością (ZJ) w organizacji? Odpowiadając ukazuje w książce modele zjawisk formujących jakość na poziomach operacyjnym, taktycznym i strategicznym....
Kolejna monografia prof. Włodzimierza Szpringera, uwielbianego naukowca i autora wielu książek na temat innowacyjnych technice, jest poświęcona głównym siłom napędowym czwartej rewolucji...
W cyfryzującym się świecie, gdzie powtarzalne procesy będą wykonywać maszyny, ważne jest wykształcenie kompetencji uniwersalnych. Tych, które pozwolą na wykrywanie ukrytych sensów, głębszego...
ZARZĄDZANIE Współczesne firmy funkcjonują w nieprzystępnych i dynamicznie zmieniających się warunkach, co utrudnia zarządzającym nie tylko przygotowanie korzystnej strategii, ale także sprawne jej...
Stworzenie ustrojowych podstaw funkcjonowania finansów publicznych to bez dwóch zdań ogromne osiągnięcie polskiego konstytucjonalizmu. Rozległość i szczegółowość unormowań podstaw ustroju...
Rozwój technice w sektorze finansowym sprawił, że pojawiły się świeże instytucje, takie jak fintechy i bigtechy. Poprzez dużo lat marki te wspomagały konwencjonalną bankowość, skupiając się na...