Kwalifikacja A.36. Część 1. Prowadzenie rachunkowości. Podręcznik do nauki zawodów technik ekonomista i technik rachunkowości najbardziej aktualny podręcznik do rachunkowości na rynku według stanu...
Techniki "neuro" w sprzedaży i marketingutradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować...
"Biznesowa nauka latania na najwyższym poziomie niepewności Termin VUCA wywodzi się z wojskowości. Jest to akronim utworzony od czterech angielskich słów: zmienność (volatility), niepewność...
Pewne pieniądze w niepewnych czasach! Emerytura to dla wielu z nas upragniony koniec pracy zawodowej. Ma to być okres życia, który będziemy mogli zastosować na realizację odkładanych "na...
"Zakładaniu startupu towarzyszą marzenia. By mogły się spełnić, producent musi się rozwinąć i pomyślnie przejść proces skalowania. O tym, iż nie jest to łatwe, przekonało się już wielu...
Bez sprawnych negocjacji nie ma sprzedaży. Konsumenci świetnie o tym wiedzą i potrafią znakomicie się przygotować: zdobywają więcej danych, negocjują pokaźniejsze stawki i staranniej kontrolują...
"Przywództwo bywa uznawane za nieprzeciętny, rzadki talent, z którym po prostu trzeba się urodzić. Tymczasem prawda jest prozaiczna: przywództwo to złożona umiejętność, którą można wyłącznie...
Skoro sięgnąłeś po tę książkę, prawdopodobnie słyszałeś o wolności finansowej i przychodzie bez pracy, czyli o tak zwanym przychodzie pasywnym. Być może tak jak ja chcesz zmienić swoje życie,...
Jedna z najważniejszych książek o technice i geopolityce w 2023 roku.Biznesowa książka roku według „Financial Times” i „New York Timesa”Partnerem wydania jest miesięcznik "Układ Sił"Chris...
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy poprzez popularne ostatnio social media po...
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej firmy, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić,klienci chcieli podążać za naszą marką i...