"Książka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom środowisk zajmujących się rozmaitymi aspektami zarządzania ryzykiem z użyciem ubezpieczeń w życiu gospodarczym i prywatnym. W publikacji...
Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie stopnie i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, iż dogodniejszy...
Laur nowoczesności, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty produkt, Perły Polskiej Gospodarki - to tylko przykładowe nagrody przyznawane polskim firmom każdego roku. Do tego dochodzą...
Na najnowszą historię polskich samorządów składa się dużo sukcesów i błyskotliwych dokonań. Jednak czas biegnie błyskawicznie i rzeczywistość rodzi świeże wyzwania. Sprostanie im wymaga, jak nigdy...
Książka prezentuje wpływ wahań koniunktury w gospodarce na branżę ubezpieczeń. Jest to pierwsze w polskiej literaturze tak szerokie i całościowe omówienie tych zagadnień w odniesieniu do rynku...
Patrick Lencioni, autor bestsellerów „New York Timesa", napisał kilkanaście książek, w których radzi liderom, jak stwarzać zespoły i przewodzić organizacjom. Tym razem postanowił zająć się...
Jak tworzyć ciekawe treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do artykułu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić,tworzyć prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i...
Książka jest pokłosiem IV Ogólnopolskiej Konferencji Doktorantów zorganizowanej w grudniu 2016 roku przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie. Ideą tej konferencji, podobnie jak trzech...
Książka jest rodzajem "reportażu badawczego" o obecności polskich firm w popularnej Dolinie Krzemowej w Kalifornii. Autorka, profesor zarządzania i wykładowca na Akademii Leona...
Kompendium na temat QFD (Quality Function Deployment). QFD definiuje się jako metodę planowania i rozwoju artykułu lub usługi, umożliwiającą dokonanie dokładnej specyfikacji potrzeb i wymagań...
Jednym z efektów trwającego od ponad dwudziestu lat procesu wyjątkowo dynamicznych zmian społecznych i ekonomicznych w naszym kraju jest aktywizacja środowiska naukowego, które próbuje analizować...
Telepraca jest niebanalnym osiągnięciem XXI wieku, jako elastyczna forma zatrudnienia wykonawcy, który może dowolnie kształtować miejsce i rodzaj swojego stanowiska pracy i komunikować się z...
Zakłady ubezpieczeń, podobnie jak pozostałe przedsiębiorstwa finansowe, funkcjonują w dynamicznym i zmiennym otoczeniu gospodarczym, co powoduje,posiadają coraz krótszy horyzont czasowy na...
Książka poświęcona roli pomocy publicznej w osiąganiu przewagi konkurencyjnej na rynku. Jest to temat nad wyraz ważny i aktualny z racji wielu wykonywanych obecnie programów wspieranych pomocą...
Książka ukazuje fundamentalną rolę zaufania z perspektywy przedsiębiorstwa i jego występowaniu na rynku kapitałowym. Na dodatek omawia wpływ zaufania (dla którego kluczowe znaczenie ma komunikacja...