Kwalifikacja A.36. Część 1. Prowadzenie rachunkowości. Podręcznik do nauki zawodów technik ekonomista i technik rachunkowości najistotniej aktualny podręcznik do rachunkowości na rynku według stanu...
Techniki "neuro" w sprzedaży i marketingutradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować...
"Biznesowa nauka latania na najwyższym poziomie niepewności Termin VUCA wywodzi się z wojskowości. Jest to akronim utworzony od czterech angielskich słów: zmienność (volatility), niepewność...
Pewne pieniądze w niepewnych czasach! Emerytura to dla wielu z nas upragniony koniec pracy zawodowej. Ma to być okres życia, który będziemy mogli użyć na realizację odkładanych "na kiedyś"...
"Zakładaniu startupu towarzyszą marzenia. By mogły się spełnić, firma musi się rozwinąć i pomyślnie przejść cykl skalowania. O tym, iż nie jest to proste, przekonało się już wielu...
Bez wydajnych negocjacji nie ma sprzedaży. Klienci znakomicie o tym wiedzą i potrafią świetnie się przygotować: zdobywają więcej danych, negocjują większe stawki i staranniej kontrolują proces...
"Przywództwo bywa uznawane za wyśmienity, rzadki talent, z którym po prostu trzeba się urodzić. Tymczasem prawda jest prozaiczna: przywództwo to złożona umiejętność, którą można wyłącznie...
Książki, które zmieniają sposób myślenia! Branding to konkretna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe firmy są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor...
"dobrze przygotowana i wykonywana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz konkretną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania...
Monografia stanowi podsumowanie wieloletnich badań autorki nad funkcjonowaniem systemów gospodarczych. Zawarte w niej analizy teoretyczne i empiryczne dotyczą określenia roli oszczędności w...
Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców...
Rosnąca pozycja usług we współczesnej gospodarce jest faktem bezspornym. Mamy do czynienia z procesem serwicyzacji gospodarek. Wzrasta więc udział usług w rozumieniu trójsektorowego podziału, a...
Reformy systemów szkolnictwa wyższego w Polsce i innych krajach zmieniają logikę funkcjonowania instytucji akademickich. Można wyznaczyć trzy filary tych zmian, upodabniających w powszechnym...
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem...
W warunkach globalnej gospodarki rachunkowość zarządcza, stwarzająca dane potrzebne do podejmowania decyzji strategicznych i operacyjnego zarządzania przedsiębiorstwem, nabiera coraz większego...