Kwalifikacja A.36. Część 1. Prowadzenie rachunkowości. Podręcznik do nauki zawodów technik ekonomista i technik rachunkowości najszczególniej aktualny podręcznik do rachunkowości na rynku według...
Techniki "neuro" w sprzedaży i marketinguklasyczny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować...
"Biznesowa nauka latania na najwyższym poziomie niepewności Termin VUCA wywodzi się z wojskowości. Jest to akronim utworzony od czterech angielskich słów: zmienność (volatility), niepewność...
Pewne pieniądze w niepewnych czasach! Emerytura to dla wielu z nas upragniony koniec pracy zawodowej. Ma to być okres życia, który będziemy mogli użyć na realizację odkładanych "na kiedyś"...
"Zakładaniu startupu towarzyszą marzenia. By mogły się spełnić, producent musi się rozwinąć i pomyślnie przejść cykl skalowania. O tym, że nie jest to proste, przekonało się już wielu...
Bez sprawnych negocjacji nie ma sprzedaży. Konsumenci idealnie o tym wiedzą i potrafią znakomicie się przygotować: zdobywają więcej informacji, negocjują pokaźniejsze stawki i skrupulatniej...
"Przywództwo bywa uznawane za doskonały, rzadki talent, z którym po prostu trzeba się urodzić. Tymczasem prawda jest prozaiczna: przywództwo to złożona umiejętność, którą można wyłącznie...
Master the key marketing challenges and see how you can develop meaningful connections with your customers. Principles of Marketing, global edition, 19th edition by Kotler and Armstrong shows you...
Principles of Marketing, 8th European Edition, aby Kotler et al. Admirably covers a wide range of theoretical concepts and practical issues and accurately reflects the fast-moving pace of marketing...
\nSuccess in Social Marketing provides an accessible and comprehensive guide to the field, introducing stories from around the world related to multiple sectors including public health, injury prevent
The Internet, globalization, and hypercompetition are dramatically reshaping markets and changing the way business is done. This work describes the next transformational imperative for marketing....
\nIn H2H Marketing the authors focus on redefining the role of marketing żeby reorienting the mindset of decision-makers and integrating the concepts of Design Thinking, Service-Dominant Logic and...