„Wspólny mianownik prezentowanej w pracy narracji stanowi zestaw tez o umiędzynarodowieniu działalności (a) jako naturalnej konsekwencji mechanizmów ekonomicznych, (b) lecz warunkowanej procesami...
„Powiązanie przeciwstawnych podejść – obiektywizm uogólnienia naukowego versus subiektywizm jednostkowego doświadczenia – zaciekawia, może także być inspiracją dla potencjalnych badaczy,...
Wartość tej monografii wynika jednocześnie z podjęcia przez Autorkę tematyki o wyraźnym znaczeniu dla rozwoju nauk o zarządzaniu i jakości, jak i z aktualności analizowanych zjawisk. Z jednej...
Czas, czas, czas goni nas Naglacy termin, niedoczas, permanentne opóznienie - oto najwierniejsi towarzysze i zarazem najwieksi wrogowie kierownika projektu. Choćby certyfikowani project...
Prowadzona obecnie polityka gospodarcza zarówno Unii Europejskiej, jak i polskiego rządu za cel stawia sobie rozwój oparty na wiedzy i rozszerzenie innowacyjności (plan Morawieckiego). Zgodnie z...
Przedsiębiorczość strategiczna jest ideą, która odwołuje się do procesu przedsiębiorczego i zarządzania strategicznego. Można ją uznać za koncepcję rozwoju przedsiębiorstw, która łączy...
Rosnąca złożoność i turbulentność otoczenia oraz związana z nimi niepewność legitymizują pytanie o aktualność stosowanych narzędzi i metod zarządzania - niezależnie od sektora, w ramach którego...
W niniejszej monografii autorka omawia atrybuty i działania podkreślające ochotnicze straże pożarne na tle sektora organizacji pozarządowych w Polsce. Szczegółowo bada wartości tworzące ramy...
Znaj(dź) swojego klienta. Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju towaru, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do...
Tematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni. Należy zaznaczyć, że obszar ten w dobie rosnącej konkurencji i globalizacji rynków nabiera coraz...
Słowem „projekt" określa się doświadczenie, które nie wydarzyło się nigdy wcześniej i w takich samych okolicznościach już nigdy się nie wydarzy. Ta niepowtarzalność okoliczności oznacza, iż...
"Czy wiesz, że TYLKO 3% klientów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania$92 A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, iż sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, aniżeli była...
Krótkowzroczny strateg nie zwraca uwagi na zmiany potrzeb klientów. W zażartej konkurencji z głównym rywalem nie zauważabezprecedensowych zmian technice. Nie dostrzega problemów społecznych, zmian...
Zdaniem Henry’ego Mintzberga programy MBA niewłaściwie edukują ludzi, kładąc nadmierny nacisk na umiejętności analityczne. Uczą zarządzania pozornie, bo zarządzania nauczyć się nie da – tym samym...
Wydaje się, iż osiągnięcie sukcesu i zdobycie pokaźnych pieniędzy wymaga nadludzkiej mocy, pracowitości i niebywałego szczęścia. Obojętnie, czy mowa o wygranej w kasynie, czy o bardzo zyskownej...
„Książka wydaje się pierwszym tak kompleksowym opracowaniem, które podejmuje tematykę współpracy w przedsiębiorstwach odpowiedzialnych społecznie. Jej odbiorcami mogą być inni naukowcy, lecz z...
Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, wyjątkowo branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i...
Spis treściWstęp 13Rozdział 1. Świat VUCA 151.1. Czym jest świat VUCA? 151.2. Światowe trendy mające wpływ na progresywne przywództwo 181.3. Działanie w świecie VUCA 221.3.1. Stwórz przyszłość i...
Zdobądź ergonomiczną wiedzę i zwiększ widoczność swego serwisu w wyszukiwarce Google! Dzięki zgromadzonym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi wykorzystywanych na co dzień w branży SEO,...
"W lipcu 1994 roku trzydziestoletni Jeff Bezos założył księgarnię internetową. Nazwał ją Amazon.com, zainspirowany jedną z najpotężniejszych rzek świata. Chciał zgromadzić w jednym miejscu...
Kwalifikacja A.36. Część 1. Prowadzenie rachunkowości. Podręcznik do nauki zawodów technik ekonomista i technik rachunkowości najmocniej aktualny podręcznik do rachunkowości na rynku według stanu...
W miarę rozwoju systemu rośnie jego złożoność. Trudne systemy uważa się za trudniejsze w zarządzaniu i bardziej podatne na awarie. Nie można uniknąć złożoności systemu w czasach momentalnego...
Techniki "neuro" w sprzedaży i marketingukonwencjonalny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować...
"Miejsc na szczytach rankingów przedsiębiorstw nie zajmują przypadkowe marki. Wielki sukces wymaga sporej wiedzy i umiejętności dostrzegania zjawisk niedostrzegalnych dla innych. Trzeba także...