"W lipcu 1994 roku trzydziestoletni Jeff Bezos założył księgarnię internetową. Nazwał ją Amazon.com, zainspirowany jedną z najpotężniejszych rzek świata. Chciał zgromadzić w jednym miejscu...
Czas, czas, czas goni nas Naglacy termin, niedoczas, permanentne opóznienie - oto najwierniejsi towarzysze i zarazem najwieksi wrogowie kierownika projektu. Nawet certyfikowani project managerowie,...
Znaj(dź) swojego klienta. Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju towaru, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do...
postępowa metoda negocjacji. Wyższa forma negocjacji win-win. Jak w pięciu krokach dojść do porozumienia z każdym. Happy–happy to metoda osiągania porozumienia, którą może użyć każdy z nas w...
Komunikacja jest kluczem. Prowadzenie biznesu nieraz oznacza działania globalne – kontakty z klientami, partnerami czy odbiorcami na całym świecie. Niezbędne jest zatem efektywne przekazywanie...
Słowem „projekt" określa się doświadczenie, które nie wydarzyło się nigdy wcześniej i w takich samych okolicznościach już nigdy się nie wydarzy. Ta specyficzność okoliczności oznacza, iż metody...
"Czy wiesz, iż TYLKO 3% klientów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania$92 A czy zdajesz sobie sprawę, iż AŻ 61% handlowców twierdzi, iż sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, niż była pięć...
Wydaje się, iż osiągnięcie sukcesu i zdobycie pokaźnych pieniędzy wymaga nadludzkiej mocy, pracowitości i niebywałego szczęścia. Obojętnie, czy mowa o wygranej w kasynie, czy o stanowczo zyskownej...
Skuszeni. Jak kreować produkty formujące nawyki konsumenckie Długie i częste wizyty na Facebooku, Twitterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilka minut. Nieprzerwane zerkanie na...
Fundamentalne koncepcje dotyczące zarządzania zebrane w jednym tomie. Harvard Business Review" to najważniejsza platforma prezentacji myśli i idei w zakresie biznesu. Aby uczcić stulecie...
Dzisiejszy sukces nie zapewnia sukcesu jutro. Jedna na dwie osoby rezygnuje z pracy z powodu przełożonego. Tylko 15 procent pracowników na świecie włącza się w swoją pracę. 71 procent milenialsów...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą video Twórz teksty marketingowe jak żywy człowiek. Produktywniej...
Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, stanowczo branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i...
Spis treściWstęp 13Rozdział 1. Świat VUCA 151.1. Czym jest świat VUCA? 151.2. Światowe trendy posiadające wpływ na progresywne przywództwo 181.3. Działanie w świecie VUCA 221.3.1. Stwórz przyszłość...
Zdobądź funkcjonalną wiedzę i rozszerz widoczność swojego serwisu w wyszukiwarce Google! Dzięki skategoryzowanym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO,...
Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, aby zyskać umiejętności konieczne przedsiębiorcy.Niezależnie od tego, jaki masz pomysł na biznes i w jakiej branży chcesz działać, Harvard Business Review....
Kwalifikacja A.36. Część 1. Prowadzenie rachunkowości. Podręcznik do nauki zawodów technik ekonomista i technik rachunkowości najmocniej aktualny podręcznik do rachunkowości na rynku według stanu...
W miarę rozwoju systemu rośnie jego złożoność. Skomplikowane systemy uważa się za trudniejsze w zarządzaniu i bardziej podatne na awarie. Nie można uniknąć złożoności systemu w czasach momentalnego...
Techniki "neuro" w sprzedaży i marketingukonwencjonalny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować...
"Miejsc na szczytach rankingów przedsiębiorstw nie zajmują przypadkowe producenta. Obfity sukces wymaga wielkiej wiedzy i umiejętności dostrzegania zjawisk niedostrzegalnych dla innych. Trzeba...
"Pracuj zwinnie - i skutecznie! Agile i Scrum, Scrum i Agile. Opanowawszy branżę IT, powoli, ale konsekwentnie, zdobywają inne biznesowe przyczółki i rozgaszczają się w firmach na dobre... Albo...
świeże, uaktualnione wydanie bestsellera „New York Timesa" z przedmową Stephena R. Coveya. Wszyscy znamy dwa typy menedżerów: jeden wysysa energię z otoczenia i ogranicza współpracowników, tak...
Alibaba to nietypowa nazwa dla chińskiej producenta, a założyciel tego przedsiębiorstwa jest, jak na Chiny, nietypowym biznesmenem. Mimo to - a może właśnie dlatego - firma odniosła sukces bez...
Historia zna przykłady produktów, które odniosły niewiarygodny sukces i do dziś są zwane kultowymi. Możnawskazać projekty, które, zdawałoby się, były skazane na zwycięstwo, a jednak zaliczyły...