Czas, czas, czas goni nas Naglacy termin, niedoczas, permanentne opóznienie - oto najwierniejsi towarzysze i zarazem najwieksi wrogowie kierownika projektu. Nawet certyfikowani project managerowie,...
Znaj(dź) swego klienta. Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do...
"Prowadzenie własnego biznesu wymaga wiedzy o finansach. Opieranie się wyłącznie na intuicji wpędziło w tarapaty niemało obiecujących przedsięwzięć. Nawet jeśli nie ma problemów z przychodami,...
Łańcuch bloków ma wyjątkowy potencjał. W najśmielszym scenariuszu może doprowadzić do odebrania władzy politykom i wielkim firmom, aby rozdzielić ją pomiędzy użytkowników. Chodzi tu o odniesienie...
producent osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a bez dwóch zdań marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś...
Sukces Twojego Klienta, to jeszcze Twój triumf - Jak wspólnie osiągnąć zwycięstwo? Prowadzisz firmę i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? A może...
Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej? Dlaczego coaching (nie) działa, a biznes ma przeważnie awersję do 'kołczów'? Jak zastosować dorobek psychologii pozytywnej i...
Handlowiec i rekin mają ze sobą dużo wspólnego. Rekin to bardzo stary gatunek, który pływa w ziemskich oceanach od setek milionów lat. Z kolei handlowiec to jeden z najstarszych zawodów świata -...
Świat, a zatem także otoczenie rynkowe, w którym funkcjonują giełdy, zmienia się nieprzerwanie. W XVII wieku europejskie spółki giełdowe zarabiały z zasady na handlu cukrem i kawą, które docierały...
W XXI wieku nadal żyjemy w świecie zaprojektowanym poprzez mężczyzn dla mężczyzn. Także w świecie reklamy. Nie wierzysz? Przeczytaj! Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni", lecz „naukowiec"...
Relacja pomiędzy sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najistotniej korzystnych dla...
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok,...
Słowem „projekt" określa się doświadczenie, które nie wydarzyło się nigdy wcześniej i w takich samych okolicznościach już nigdy się nie wydarzy. Ta oryginalność okoliczności oznacza, że metody...
Organizuj niezapomniane, efektywne wydarzenia w środkufirmowe Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Z ochotą szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie unikatowe...
"Czy wiesz, że TYLKO 3% klientów uważa, iż sprzedawcy są godni zaufania$92 A czy zdajesz sobie sprawę, iż AŻ 61% handlowców twierdzi, iż sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, niżeli była pięć...
Zrozum, zanim zaproponujesz rozwiązanie Analiza biznesowa, przeprowadzana poprzez wykonawcę rozwiązań IT dla biznesu, nie polega na zwykłym spisaniu problemów zgłaszanych poprzez klienta. Zapis...
Wydaje się, iż osiągnięcie sukcesu i zdobycie pokaźnych pieniędzy wymaga nadludzkiej mocy, pracowitości i niebywałego szczęścia. Obojętnie, czy mowa o wygranej w kasynie, czy o istotnie zyskownej...
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów,...
Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, szczególnie branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i...
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła producenta rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy aniżeli człowiek, który w mediach...
Spis treściWstęp 13Rozdział 1. Świat VUCA 151.1. Czym jest świat VUCA? 151.2. Światowe trendy mające wpływ na progresywne przywództwo 181.3. Działanie w świecie VUCA 221.3.1. Stwórz przyszłość i...
Oto książka, która nauczy Cię efektywnego rozwiązywania problemów. Mamy na myśli szeroko rozumiane problemy, jakie występują w procesach wykonywanych w organizacjach produkcyjnych, usługowych,...
Zdobądź użyteczną wiedzę i powiększ widoczność swego serwisu w wyszukiwarce Google! Dzięki zgromadzonym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi wykorzystywanych na co dzień w branży SEO,...
W polskiej literaturze naukowej brakuje kompleksowego opracowania eksperckiego poświęconego systemowemu ujęciu zagadnień integracji planowania. Książki o tematyce planowania przestrzennego i...