"W lipcu 1994 roku trzydziestoletni Jeff Bezos założył księgarnię internetową. Nazwał ją Amazon.com, zainspirowany jedną z najpotężniejszych rzek świata. Chciał zgromadzić w jednym miejscu...
Czas, czas, czas goni nas Naglacy termin, niedoczas, permanentne opóznienie - oto najwierniejsi towarzysze i zarazem najwieksi wrogowie kierownika projektu. Nawet certyfikowani project managerowie,...
Znaj(dź) swego klienta. Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju towaru, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do...
"Prowadzenie własnego biznesu wymaga wiedzy o finansach. Opieranie się wyłącznie na intuicji wpędziło w tarapaty niemało obiecujących przedsięwzięć. Choćby jeśli nie ma problemów z przychodami,...
Łańcuch bloków ma nieszablonowy potencjał. W najśmielszym scenariuszu może doprowadzić do odebrania władzy politykom i wielkim firmom, by rozdzielić ją pomiędzy użytkowników. Chodzi tu o...
producent osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a z całą pewnością marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś...
Sukces Twojego Klienta, to również Twój triumf - Jak wspólnie osiągnąć zwycięstwo? Prowadzisz producenta i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów albo usług Twojej marki? A może...
Jak szybko zmotywować tych, którym chce się najmniej? Dlaczego coaching (nie) działa, a biznes ma zwykle awersję do 'kołczów'? Jak wykorzystać dorobek psychologii pozytywnej i analizy...
Handlowiec i rekin mają ze sobą dużo wspólnego. Rekin to bardzo stary gatunek, który pływa w ziemskich oceanach od setek milionów lat. Z kolei handlowiec to jeden z najstarszych zawodów świata -...
Świat, a zatem także otoczenie rynkowe, w którym funkcjonują giełdy, zmienia się bezustannie. W XVII wieku europejskie spółki giełdowe zarabiały na ogół na handlu cukrem i kawą, które docierały na...
zobacz, jak możesz osiągnąć wszystkie swoje cele finansowe! Zastanawiasz się czasem, dlaczego niektórzy są nieprzyzwoicie bogaci? Niezwykłe jest to, iż w większości nie wyróżniają się niczym...
W XXI wieku nadal żyjemy w świecie zaprojektowanym przez panów dla mężczyzn. Także w świecie reklamy. Nie wierzysz? Przeczytaj! Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni", aczkolwiek „naukowiec"...
Relacja pomiędzy sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najistotniej korzystnych dla...
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok,...
Słowem „projekt" określa się doświadczenie, które nie wydarzyło się nigdy wcześniej i w takich samych okolicznościach już nigdy się nie wydarzy. Ta unikalność okoliczności oznacza, iż metody...
Organizuj niezapomniane, efektywne wydarzenia we wnętrzufirmowe Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Ochoczo szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe...
"Czy wiesz, iż TYLKO 3% klientów uważa, iż sprzedawcy są godni zaufania$92 A czy zdajesz sobie sprawę, iż AŻ 61% handlowców twierdzi, iż sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, niż była pięć...
Zamówiłam i rozdałam pracownikom sześćdziesiąt egzemplarzy książki, oceniłam jej wpływ na proces transformacji i zamówiłam dalsze pięćset egzemplarzy. To prawdziwa perełka.Heidi King, Departament...
Zrozum, zanim zaproponujesz rozwiązanie Analiza biznesowa, przeprowadzana przez wykonawcę rozwiązań IT dla biznesu, nie polega na zwykłym spisaniu problemów zgłaszanych przez klienta. Zapis...
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Przystępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów,...
Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, istotnie branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i...
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła firmy rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy aniżeli człowiek, który w mediach...
Spis treściWstęp 13Rozdział 1. Świat VUCA 151.1. Czym jest świat VUCA? 151.2. Światowe trendy mające wpływ na innowacyjne przywództwo 181.3. Działanie w świecie VUCA 221.3.1. Stwórz przyszłość i...
Oto książka, która nauczy Cię sprawnego rozwiązywania problemów. Mamy na myśli szeroko rozumiane problemy, jakie występują w procesach realizowanych w organizacjach produkcyjnych, usługowych,...