Czas, czas, czas goni nas Naglacy termin, niedoczas, permanentne opóznienie - oto najwierniejsi towarzysze i zarazem najwieksi wrogowie kierownika projektu. Nawet certyfikowani project managerowie,...
Znaj(dź) swojego klienta. Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do...
"Prowadzenie własnego biznesu wymaga wiedzy o finansach. Opieranie się wyłącznie na intuicji wpędziło w tarapaty niemało obiecujących przedsięwzięć. Nawet jeśli nie ma problemów z przychodami,...
Łańcuch bloków ma wyjątkowy potencjał. W najśmielszym scenariuszu może doprowadzić do odebrania władzy politykom i wielkim firmom, żeby rozdzielić ją między użytkowników. Chodzi tu o odniesienie...
producent osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko,...
Sukces Twojego Klienta, to na dodatek Twój triumf - Jak wspólnie osiągnąć zwycięstwo? Prowadzisz producenta i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej marki? A...
Jak prędko zmotywować tych, którym chce się najmniej? Dlaczego coaching (nie) działa, a biznes ma w głównej mierze awersję do 'kołczów'? Jak wykorzystać dorobek psychologii pozytywnej i...
Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej? Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do stosowania statystyk, faktów i obiektywnych danych w...
Negocjacje. Mnóstwo osób wzdryga się na samą myśl ― negocjacje źle im się kojarzą, nie lubią ich i niechętnie do nich przystępują, czując, iż to swojego typu przeciąganie liny i brutalna walka....
Handlowiec i rekin posiadają ze sobą sporo wspólnego. Rekin to wyjątkowo stary gatunek, który pływa w ziemskich oceanach od setek milionów lat. Z kolei handlowiec to jeden z najstarszych zawodów...
Świat, a zatem także otoczenie rynkowe, w którym funkcjonują giełdy, zmienia się bezustannie. W XVII wieku europejskie spółki giełdowe zarabiały przede wszystkim na handlu cukrem i kawą, które...
W XXI wieku nadal żyjemy w świecie zaprojektowanym poprzez panów dla panów. Także w świecie reklamy. Nie wierzysz? Przeczytaj! Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni", lecz „naukowiec" brzmi...
przejrzyj, jak możesz osiągnąć wszystkie swoje cele finansowe! Zastanawiasz się czasem, dlaczego niektórzy są nieprzyzwoicie bogaci? Niezwykłe jest to, iż w większości nie wyróżniają się niczym...
Załóż profil. Publikuj. Zarabiaj Instagram to potęga. Momentalnie się rozwinął, zyskał popularność i dziś jest dostępny z każdego urządzenia mobilnego, a na swoje konta w serwisie codziennie...
Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najistotniej korzystnych dla...
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok,...
Słowem „projekt" określa się doświadczenie, które nie wydarzyło się nigdy wcześniej i w takich samych okolicznościach już nigdy się nie wydarzy. Ta niepowtarzalność okoliczności oznacza, że...
Organizuj niezapomniane, efektywne wydarzenia w środkufirmowe Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie unikatowe...
"Czy wiesz, że TYLKO 3% klientów uważa, iż sprzedawcy są godni zaufania$92 A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, iż sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, niż była pięć...
Zrozum, zanim zaproponujesz rozwiązanie Analiza biznesowa, przeprowadzana poprzez wykonawcę rozwiązań IT dla biznesu, nie polega na zwykłym spisaniu problemów zgłaszanych poprzez klienta. Zapis...
Wydaje się, iż osiągnięcie sukcesu i zdobycie dużych pieniędzy wymaga nadludzkiej mocy, pracowitości i niebywałego szczęścia. Obojętnie, czy mowa o wygranej w kasynie, czy o wyjątkowo zyskownej...
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów,...
Budowanie producenta. Krok po kroku W świecie nieograniczonej podaży wygrywają ci, którzy są wyraziści. Tym, co gwarantuje im wyrazistość i równocześnie pobudza popyt, jest marka. Dlatego marki...
Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, szczególnie branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i...