Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej? Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do stosowania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w...
Negocjacje. Dużo osób wzdryga się na samą myśl ― negocjacje źle im się kojarzą, nie lubią ich i niechętnie do nich przystępują, czując, że to swojego rodzaju przeciąganie liny i brutalna walka....
Sztuka wojny Sun Tzu to kanon literatury militarystycznej. Liczące około 2500 lat traktaty zadziwiają swoją ponadczasowością i walorami poznawczymi. Z każdego odtworzonego i przetłumaczonego...
"Prowadzenie własnego biznesu wymaga wiedzy o finansach. Opieranie się wyłącznie na intuicji wpędziło w tarapaty dużo obiecujących przedsięwzięć. Choćby jeśli nie ma problemów z przychodami,...
Łańcuch bloków ma wyjątkowy potencjał. W najśmielszym scenariuszu może doprowadzić do odebrania władzy politykom i wielkim firmom, żeby rozdzielić ją pomiędzy użytkowników. Chodzi tu o odniesienie...
firma osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a bez wątpienia marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko,...
Eurokryzys, Brexit, zastój gospodarczy, sytuacja awaryjna, a za chwilę już kryzysowa – oto Europa dziś. W swej najnowszej książce noblista i bestsellerowy autor rozmontowuje na części pierwsze...
Sukces Twojego Klienta, to także Twój triumf - Jak wspólnie osiągnąć zwycięstwo? Prowadzisz markę i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? A może...
Jak ekspresowo zmotywować tych, którym chce się najmniej? Dlaczego coaching (nie) działa, a biznes ma z zasady awersję do 'kołczów'? Jak wykorzystać dorobek psychologii pozytywnej i analizy...
Handlowiec i rekin mają ze sobą mnóstwo wspólnego. Rekin to szczególnie stary gatunek, który pływa w ziemskich oceanach od setek milionów lat. Z kolei handlowiec to jeden z najstarszych zawodów...
Świat, a zatem także otoczenie rynkowe, w którym funkcjonują giełdy, zmienia się bezustannie. W XVII wieku europejskie spółki giełdowe zarabiały najczęściej na handlu cukrem i kawą, które docierały...
Warto zastanowić się, skąd wziął się zwrot w myśleniu o nierównościach w głównym nurcie polityki ekonomii. Dlaczego w ostatnich dekadach coraz silniej zaczęto zwracać uwagę na ich zgubność? Media...
W XXI wieku nadal żyjemy w świecie zaprojektowanym poprzez mężczyzn dla mężczyzn. Także w świecie reklamy. Nie wierzysz? Przeczytaj! Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni", lecz „naukowiec"...
przejrzyj, jak możesz osiągnąć wszystkie swoje cele finansowe! Zastanawiasz się czasem, dlaczego niektórzy są nieprzyzwoicie bogaci? Niezwykłe jest to, że w większości nie wyróżniają się niczym...
Załóż profil. Publikuj. Zarabiaj Instagram to potęga. Momentalnie się rozwinął, zyskał popularność i dziś jest przystępny z każdego urządzenia przenośnego, a na swoje konta w serwisie codziennie...
Relacja pomiędzy sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najszczególniej prawidłowych...
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok,...
W biznesie praca zespołowa zanika, gdy warunki ulegają pogorszeniu. Kiedy robi się naprawdę ciężko, cywile wyciągają bagnety i zaczynają dźgać współpracowników w plecy. Ta książka różni się od...
Organizuj niezapomniane, sprawne wydarzenia wewnątrzfirmowe Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Ochoczo szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie unikatowe...
Zrozum, zanim zaproponujesz rozwiązanie Analiza biznesowa, przeprowadzana poprzez wykonawcę rozwiązań IT dla biznesu, nie polega na zwykłym spisaniu problemów zgłaszanych poprzez klienta. Zapis...
Świat stoi przed wieloma wyzwaniami, a jedno z nich jest natury finansowej. Postawa roszczeniowa jest epidemią, która powoduje, iż ludzie oczekują, iż państwo, pracodawca albo rodzina się o nich...
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Przystępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów,...
Budowanie marki. Krok po kroku W świecie nieograniczonej podaży wygrywają ci, którzy są wyraziści. Tym, co zagwarantuje im wyrazistość i jednocześnie pobudza popyt, jest firma. Dlatego producenta...
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy aniżeli człowiek, który w mediach...