Kolegium redakcyjne wydawnictw „Folia Oeconomica wyodrębniło osobną linię prac doktorskich, w stosunku do których Rada Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego i Rada Wydziału Zarządzania uchwaliły...
Rzadko się zdarza, że lektura książki z dziedziny zarządzania może być tak pouczająca i zarazem tak wciągająca. Opierając się na swym bogatym doświadczeniu w zarządzaniu korporacjami i na rozmowach...
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo niezbędna jest orientacja marketingowa....
Nieefektywna polityka wynagradzania naczelnej kadry kierowniczej w instytucjach sektora usług finansowych renomowana została za jedną z przyczyn ostatniego kryzysu finansowego. Polityka wynagrodzeń...
Pracownicza partycypacja finansowa jest traktowana jako jedna z nowocześniejszych form motywowania i większego zaangażowania pracowników w życie organizacji. Produktywny program partycypacyjny,...
Determinanty wzrostu przedsiębiorstw na rynku kapitałowym są związane z procesem będącym istotą rynku kapitałowego, jakim obok alokacji kapitału jest jego wycena. W prezentowanej książce zbadano...
Przyjęcie terytorialnego paradygmatu rozwoju za podstawę analiz procesów rozwojowych stawia w nowym świetle pytanie o współczesne uwarunkowania dla funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw....
Złożoność i niejednorodność problematyki zachowań organizacyjnych powoduje, iż badania tego obszaru wymagają podejścia wielowymiarowego. Z jednej strony należy bowiem uwzględnić specyfikę rozwiązań...
Logistyka społeczna, stosunkowo nowy obszar koncepcyjny, powoli znajduje swoje miejsce w rozważaniach teoretycznych i w wykorzystaniach użytecznych. Te ostatnie, pojawiające się w coraz większym...