Autorka demonstruje w wielostronnym i wielopłaszczyznowym ujęciu ewolucję marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej oraz ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestię, jakie...
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi komponent komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i...
Kto właściwie oszczędza w Polsce? Kto jest bardziej przezorny: starsi czy młodsi, zamożniejsi czy ludzie osiągający skromniejsze dochody? Ile oszczędzamy w gospodarstwach domowych z bieżących...
Autor analizuje społeczne skutki jednej z najistotniej pięknych inwestycji w Europie Środkowo-Wschodniej: międzynarodowego koncernu Nokia w Rumunii. Przedstawia przebieg inwestycji w takich...
użyteczny przewodnik, który poprowadzi cię do pełnego satysfakcji życia biznesowego. Takiego, w którym osiągniesz nie tylko sukces finansowy, ale także pełne zadowolenie z tego, czym się...
RUDNE CZASY MOGĄ BYĆ DLA CIEBIE SZANSĄ NA ZBUDOWANIE TWOJEGO PRZYWÓDZTWA Jedno z największych wyzwań dla liderów stanowi bycie li-derem zmian i prowadzenie ludzi w niełatwych czasach. Może być też...
Nie pozwól, aby słaby szef uniemożliwił ci odniesienie sukcesuJeżeli kiedykolwiek czułeś się sfrustrowany z powodu szefa, który nie potrafi być liderem, to nie jesteś sam. Jest jednak dobra...
W Granicach przywództwa wyposaża liderów w narzędzia i techniki, których potrzebują, by osiągnąć upragnione wyniki jednocześnie w swych organizacjach. Jak i we własnym życiu. Czerpiąc z ostatnich...
Każdemu z nas przyda się kop, jaki daje Wyzwanie postępu. Dzięki swym mądrym słowom i pytaniom Dean Lindsay budzi człowieka z letargu intencji i inspiruje do realizowania życiowego celu. Cóż za...
Gdy liderzy zainwestowali już w rozwój przywództwa, pojawia się pytanie: co jest najlepszym sposobem na realizację ich wizji i rozwój ich organizacji? Odpowiedź: rozwój innych liderów! Im większą...
Trzydziestodniowy podręcznik, będący uzupełnieniem książki Johna C. Maxwella - Etyka w biznesie, zgłębia jedną prostą ideę:Jeśli zastosujesz Złotą Zasadę uczciwie przez 30 dni, to Twój biznes,...
Celem opracowania jest przedstawienie problematyki raportowania danych niefinansowych w szerokim kontekście jego rozwoju i podkreślenie znaczenia ujawniania danych niefinansowych we współczesnych...
Nasz podręcznik niesie przesłanie, iż za fundament ekonomii kultury należy uznać rozwój, a nie rynek. Jedynie bowiem w ten sposób można uchwycić związek kultury z gospodarką i jej współczesnymi...
Rzadko się zdarza, iż lektura książki z dziedziny zarządzania może być tak pouczająca i zarazem tak wciągająca. Opierając się na swym bogatym doświadczeniu w zarządzaniu korporacjami oraz na...
Regionalne modele równowagi ogólnej (Computable General Equilibrium, CGE) tworzą grupę modeli w głównej mierze aktualnie wykorzystywanych w kształtowaniu efektów polityk makroekonomicznych na...
Publikacja jest podsumowaniem badań rozwoju gospodarczego oaz Liwa, leżących na obszarach pustynnych w emiracie Abu Zabi. W kolejnych rozdziałach opisano procesy zachodzące w sektorze rolniczym,...
Jest to zbiór rozmów z 31 osobami, które przeprowadziły fundamentalne zmiany w systemie bankowym, a tym samym realnie przekształcały ustrój gospodarczy Polski z socjalistycznego na rynkowy. To...
W książce omówiono zagadnienia związków pomiędzy otwarciem polskiej gospodarki a sytuacją na rynku pracy. Autorka, odwołując się do wybranych teorii wymiany międzynarodowej i ekonomii rynku pracy,...
Koszty związane z podejmowaniem studiów to jeden ze słabiej zbadanych aspektów wzrostu zainteresowania edukacją na poziomie wyższym w Polsce. Co roku setki tysięcy gospodarstw domowych w Polsce...
,,Sukces rynkowy organizacji" autorstwa Roberta Kozielskiego, Agaty Mardosz i Agaty Matuszewskiej skłania do zadawania pytań dotyczących mechanizmów budowania przewagi konkurencyjnej i zmusza...
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo niezbędna jest orientacja marketingowa....
Książka powstała na podstawie projektu badawczego obejmującego wywiady z właścicielami, twórcami i prezesami firm, które w ostatnich dwudziestu latach odniosły ładny sukces. Omówiono w niej...
Zbiór artykułów dotyczących rzecznictwa interesów w Unii Europejskiej, w szczególności działań na rzecz polskich interesów gospodarczych i społecznych. Autorzy związani z przeróżnymi ośrodkami...
Książka jest kompleksowym przewodnikiem po założeniach i procesach audytu wewnętrznego. Publikacja jest asygnowana dla specjalistów zajmujących się wykonywaniem audytów wewnętrznych, kadry...