Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, iż dogodniejszy...
Celem książki jest prezentacja współczesnej sceny innowacji oraz analiza zjawisk, procesów, tendencji i uczestników na niej występujących. Autor omawia przede wszystkim innowacje...
Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich wybór jest zwykle wynikiem strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na sporo lat. Podstawą współpracy pomiędzy stronami są...
Współczesny świat opiera się na wiedzy, wynalazkach i nowoczesnych technologiach. Niekwestionowanym faktem stała się gwałtowna automatyzacja, robotyzacja i cyfryzacja. Ponadto coraz bardzojsze...
Podręcznik realizujący efekty kształcenia wspólne dla wszelkich zawodów. Demonstruje wiedzę z zakresu planowania i prowadzenia działalności gospodarczej, objaśnia zasady funkcjonowania gospodarki...
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako użycie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych...
Zeszyt ćwiczeń do nauki języka angielskiego zawodowego w branży ekonomicznej. Podręcznik wyczerpująco objaśnia podstawowe pojęcia oraz prawa i zasady obowiązujące w mikroekonomii i makroekonomii....
Laur nowoczesności, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty artykuł, Perły Polskiej Gospodarki - to tylko przykładowe nagrody przyznawane polskim firmom każdego roku. Do tego dochodzą...
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik ekonomista. Realizuje treści z zakresu pierwszej części kwalifikacji A.35 (Organizowanie działalności gospodarczej i obliczanie...
Jak to możliwe, iż napisana poprzez fizyka książka na temat przemian fazowych stała siębestsellerem polecanym poprzez „Wall Street Journal" i zachwalanym jako biznesowalektura obowiązkowa...
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu", „Marketing", „Zarządzanie marketingowe" i innych...
"Książka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom środowisk zajmujących się przeróżnymi aspektami zarządzania ryzykiem z zastosowaniem ubezpieczeń w życiu gospodarczym i prywatnym. W...
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu trzeciej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii...
Egzemplarz outletowy. Może posiadać niepokaźne uszkodzenia, przetarcia, zabrudzenia, które nie utrudniają korzystania z książki. Technologia budzi emocje. Prawidłowym przykładem jest AI (artificial...
Najnowsze i uaktualnione wydanie lubianego, znanego od lat, powszechnie używanego poprzez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręcznika bankowości. Otoczenie...
Autor stawia pytanie: Na czym polega zarządzanie jakością (ZJ) w organizacji? Odpowiadając ukazuje w książce modele zjawisk kształtujących jakość na stopniach operacyjnym, taktycznym i...
Kolejna monografia prof. Włodzimierza Szpringera, uwielbianego naukowca i autora wielu książek na temat postępowych technice, jest poświęcona głównym siłom napędowym czwartej rewolucji...
W cyfryzującym się świecie, gdzie powtarzalne procesy będą wykonywać maszyny, ważne jest wykształcenie kompetencji uniwersalnych. Tych, które pozwolą na wykrywanie ukrytych sensów, głębszego...
ZARZĄDZANIE Współczesne marki funkcjonują w niełatwych i dynamicznie zmieniających się warunkach, co utrudnia zarządzającym nie tylko przygotowanie dobrej strategii, ale także efektywne jej...
Stworzenie ustrojowych podstaw funkcjonowania finansów publicznych to z pewnością ogromne osiągnięcie polskiego konstytucjonalizmu. Rozległość i szczegółowość unormowań podstaw ustroju finansowego...
W świecie organizacji mamy coraz udoskonalone technologie. Wyrafinowane produkty i usługi. Wykwalifikowanych pracowników. Skomplikowane struktury. Spore bazy danych i algorytmy decyzyjne. Ogromny...
Rozwój technice w sektorze finansowym sprawił, że pojawiły się nowe instytucje, takie jak fintechy i bigtechy. Przez sporo lat marki te wspomagały konwencjonalną bankowość, skupiając się na...
MONOGRAFIA NAUKOWA Publikacja jest poświęcona problematyce opodatkowania transakcji finansowych, w szczególności opodatkowania transakcji instrumentami pochodnymi. W syntetyczny sposób...
Gospodarka cyfrowa – to gospodarka oparta na danych (datafikacja – danetyzacja). Rodzi się w związku z tym dużo pytań: czy można mówić o własności danych, czy raczej o problemie dostępu do...