"W lipcu 1994 roku trzydziestoletni Jeff Bezos założył księgarnię internetową. Nazwał ją Amazon.com, zainspirowany jedną z najpotężniejszych rzek świata. Chciał zgromadzić w jednym miejscu...
Czas, czas, czas goni nas Naglacy termin, niedoczas, permanentne opóznienie - oto najwierniejsi towarzysze i zarazem najwieksi wrogowie kierownika projektu. Nawet certyfikowani project managerowie,...
Znaj(dź) swojego klienta. Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju towaru, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do...
"Prowadzenie własnego biznesu wymaga wiedzy o finansach. Opieranie się wyłącznie na intuicji wpędziło w tarapaty sporo obiecujących przedsięwzięć. Choćby jeśli nie ma problemów z przychodami,...
Łańcuch bloków ma wyjątkowy potencjał. W najśmielszym scenariuszu może doprowadzić do odebrania władzy politykom i wielkim firmom, aby rozdzielić ją między użytkowników. Chodzi tu o odniesienie nie...
marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a z pewnością marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko,...
Sukces Twojego Klienta, to jeszcze Twój triumf - Jak wspólnie osiągnąć zwycięstwo? Prowadzisz markę i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów albo usług Twojej firmy? A może...
Jak ekspresowo zmotywować tych, którym chce się najmniej? Dlaczego coaching (nie) działa, a biznes ma przede wszystkim awersję do 'kołczów'? Jak zastosować dorobek psychologii pozytywnej i...
Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej? Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych danych w...
Negocjacje. Niemało osób wzdryga się na samą myśl ― negocjacje źle im się kojarzą, nie lubią ich i niechętnie do nich przystępują, czując, że to swojego rodzaju przeciąganie liny i brutalna walka....
Handlowiec i rekin posiadają ze sobą sporo wspólnego. Rekin to niezwykle stary gatunek, który pływa w ziemskich oceanach od setek milionów lat. Z kolei handlowiec to jeden z najstarszych zawodów...
Świat, a zatem także otoczenie rynkowe, w którym funkcjonują giełdy, zmienia się bezustannie. W XVII wieku europejskie spółki giełdowe zarabiały z zasady na handlu cukrem i kawą, które docierały na...
W XXI wieku nadal żyjemy w świecie zaprojektowanym poprzez mężczyzn dla panów. Także w świecie reklamy. Nie wierzysz? Przeczytaj! Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni", jednak „naukowiec"...
zobacz, jak możesz osiągnąć wszystkie swoje cele finansowe! Zastanawiasz się czasem, dlaczego niektórzy są nieprzyzwoicie bogaci? Niezwykłe jest to, iż w większości nie wyróżniają się niczym...
Załóż profil. Publikuj. Zarabiaj Instagram to potęga. Prędko się rozwinął, zyskał popularność i dziś jest przystępny z każdego urządzenia przenośnego, a na swoje konta w serwisie codziennie...
Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najbardziej dobrych dla siebie...
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok,...
Słowem „projekt" określa się doświadczenie, które nie wydarzyło się nigdy wcześniej i w takich samych okolicznościach już nigdy się nie wydarzy. Ta unikalność okoliczności oznacza, że metody...
Organizuj niezapomniane, efektywne wydarzenia we wnętrzufirmowe Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie...
"Czy wiesz, iż TYLKO 3% klientów uważa, iż sprzedawcy są godni zaufania$92 A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, iż sprzedaż jest aktualnie dużo trudniejsza, niżeli była...
Zrozum, zanim zaproponujesz rozwiązanie Analiza biznesowa, przeprowadzana poprzez wykonawcę rozwiązań IT dla biznesu, nie polega na zwykłym spisaniu problemów zgłaszanych poprzez klienta. Zapis...
Wydaje się, że osiągnięcie sukcesu i zdobycie pokaźnych pieniędzy wymaga nadludzkiej mocy, pracowitości i niebywałego szczęścia. Obojętnie, czy mowa o wygranej w kasynie, czy o niezwykle zyskownej...
Publikacja rzuca nowe światło na wyzwania, jakie stoją obecnie przed uczelniami o profilu technologicznym. Autorzy stosują kompleksowe podejście do tworzenia programów edukacyjnych w obszarze...
Budowanie firmy. Krok po kroku W świecie nieograniczonej podaży wygrywają ci, którzy są wyraziści. Tym, co gwarantuje im wyrazistość i równocześnie pobudza popyt, jest producent. Dlatego producenta...