"Książka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom środowisk zajmujących się najróżniejszymi aspektami zarządzania ryzykiem z użyciem ubezpieczeń w życiu gospodarczym i prywatnym. W...
Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie stopnie i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, iż dogodniejszy...
Celem książki jest prezentacja współczesnej sceny innowacji oraz analiza zjawisk, procesów, tendencji i uczestników na niej występujących. Autor omawia w głównej mierze innowacje...
Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich dobór jest głównie rezultatem strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na dużo lat. Podstawą współpracy między stronami są...
Współczesny świat opiera się na wiedzy, wynalazkach i progresywnych technikach. Niekwestionowanym faktem stała się gwałtowna automatyzacja, robotyzacja i cyfryzacja. Dodatkowo coraz wyjątkowojsze...
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako zastosowanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W...
Laur nowoczesności, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty towar, Perły Polskiej Gospodarki - to tylko przykładowe nagrody przyznawane polskim firmom każdego roku. Do tego dochodzą...
Publikacja rzuca nowe światło na wyzwania, jakie stoją aktualnie przed uczelniami o profilu technologicznym. Autorzy stosują kompleksowe podejście do tworzenia programów edukacyjnych w obszarze...
Książka łączy treści o charakterze teoretycznym z przykładami zadań. Dzięki temu może służyć równocześnie jako podręcznik akademicki, jak i do samodzielnej nauki. Gromadzi treści teoretyczne...
Jak to realne, iż napisana poprzez fizyka książka na temat przemian fazowych stała siębestsellerem rekomendowanym przez „Wall Street Journal" i zachwalanym jako biznesowalektura obowiązkowa...
Podręcznik marketingu asygnowany dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu", „Marketing", „Zarządzanie marketingowe", a także...
Metodyka modelowania systemów motywacji pracowników - Żaneta Nejman Tytuł Metodyka modelowania systemów motywacji... Autor Żaneta Nejman Wydawnictwo Fundacja na rzecz Czystej Energii EAN...
Egzemplarz outletowy. Może mieć niepokaźne uszkodzenia, przetarcia, zabrudzenia, które nie utrudniają korzystania z książki. Technika budzi emocje. Prawidłowym przykładem jest AI (artificial...
Najnowsze i uaktualnione wydanie lubianego, znanego od lat, powszechnie stosowanego poprzez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręcznika bankowości. Otoczenie...
Autor stawia pytanie: Na czym polega zarządzanie jakością (ZJ) w organizacji? Odpowiadając prezentuje w książce modele zjawisk formujących jakość na poziomach operacyjnym, taktycznym i...
Kolejna monografia prof. Włodzimierza Szpringera, lubianego naukowca i autora wielu książek na temat nowoczesnych technologii, jest poświęcona głównym siłom napędowym czwartej rewolucji...
W cyfryzującym się świecie, gdzie powtarzalne procesy będą wykonywać maszyny, ważne jest wykształcenie kompetencji uniwersalnych. Tych, które pozwolą na wykrywanie ukrytych sensów, głębszego...
ZARZĄDZANIE Współczesne marki funkcjonują w nieprzystępnych i dynamicznie zmieniających się warunkach, co utrudnia zarządzającym nie tylko przygotowanie dobrej strategii, lecz także produktywne jej...
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi komponent komunikacji społecznej, a równocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i...
Stworzenie ustrojowych podstaw funkcjonowania finansów publicznych to na pewno ogromne osiągnięcie polskiego konstytucjonalizmu. Rozległość i szczegółowość unormowań podstaw ustroju finansowego...
Rozwój technologii w sektorze finansowym sprawił, że pojawiły się świeże instytucje, takie jak fintechy i bigtechy. Poprzez sporo lat producenta te wspomagały konwencjonalną bankowość, skupiając...
W świecie organizacji mamy coraz udoskonalone technologie. Wyrafinowane produkty i usługi. Wykwalifikowanych pracowników. Niełatwe struktury. Pokaźne bazy informacji i algorytmy decyzyjne. Ogromny...
MONOGRAFIA NAUKOWA Publikacja jest poświęcona problematyce opodatkowania transakcji finansowych, w szczególności opodatkowania transakcji instrumentami pochodnymi. W syntetyczny sposób...
Gospodarka cyfrowa – to gospodarka oparta na danych (datafikacja – danetyzacja). Rodzi się w związku z tym sporo pytań: czy można mówić o własności danych, czy raczej o problemie dostępu do...