Bardziej niżeli teoretycznych debat między ekspertami potrzeba nam dziś prawidłowych ekonomistów ulicznych zdolnych domagać się od liderów opinii i polityków minimum rozsądku. Fragment książki...
progresywna metoda negocjacji. Wyższa forma negocjacji win-win. Jak w pięciu krokach dojść do porozumienia z każdym. Happy–happy to metoda osiągania porozumienia, którą może użyć każdy z nas w...
Komunikacja jest kluczem. Prowadzenie biznesu często oznacza działania globalne – kontakty z klientami, partnerami czy odbiorcami na całym świecie. Potrzebne jest zatem wydajne przekazywanie...
Fundamentalne koncepcje dotyczące zarządzania zgromadzone w jednym tomie. Harvard Business Review" to najważniejsza platforma prezentacji myśli i idei w zakresie biznesu. Żeby uczcić stulecie...
Dzisiejszy sukces nie gwarantuje sukcesu jutro. Jedna na dwie osoby rezygnuje z pracy z powodu przełożonego. Tylko 15 procent pracowników na świecie angażuje się w swoją pracę. 71 procent...
Jedyny podręcznik, jakiego Ci potrzeba, by zyskać umiejętności potrzebne przedsiębiorcy.Niezależnie od tego, jaki masz pomysł na biznes i w jakiej branży chcesz działać, Harvard Business Review....
świeże, uaktualnione wydanie bestsellera „New York Timesa" z przedmową Stephena R. Coveya. Wszyscy znamy dwa typy menedżerów: jeden wysysa energię z otoczenia i ogranicza współpracowników, tak...
Czy gdyby grupa nastolatków porwała znanego profesora, a potem zmusiła go do odpowiedzi na najróżniejsze nieprzystępne pytania, lepiej żeby zrozumiała podstawowe prawa ekonomii?Książka profesora...
Stylistka fryzur, artystka, pionierka niezależnego biznesu. W latach transformacji jej cięcie przeobrażało Polki w istoty postępowe, wzmacniało w nich wolę przetrwania. Od ćwierćwiecza jej fryzury...
Jedyny podręcznik, jakiego Ci trzeba, aby rozwinąć umiejętności niezbędne liderowi. Zapomnij o przereklamowanych nowych modelach przywództwa, najważniejsze praktyki przywódcze są od dawna znane....
Jedyny podręcznik, jakiego Ci potrzeba, aby zyskać umiejętności konieczne przedsiębiorcy. Niezależnie od tego, jaki masz pomysł na biznes i w jakiej branży chcesz działać, Harvard Business Review....
Jedyny podręcznik, jakiego Ci potrzeba, by rozpoczynać, prowadzić i pilnować udane projekty. Współczesna gospodarka opiera się na projektach. Są one podstawą działania firm, instytucji, państw i...
Jedyny podręcznik, jakiego Ci potrzeba, aby rozwinąć umiejętności menedżerskie i przywódcze. Niezależnie od tego, czy zostałeś menedżerem niedawno, czy masz już doświadczenie, lecz chcesz wywierać...
Dlaczego jedne zespoły osiągają perfekcyjne wyniki, a inne borykają się z trudnościami? Czy można być gwiazdą o znakomitych jednostkowych osiągnięciach i jednocześnie świetnym graczem zespołowym? W...
Ta książka to droga do rozwoju zdolności potrzebnych do pracy na rynku międzynarodowego konsultingu. 15,5 kilometra do granicy to znakomita książka dla każdego, kto czuje się obywatelem świata albo...
Ludzie to istoty społeczne. Ich specyficznym mechanizmem przetrwania jest zdolność do współpracy. Najmocniej fundamentalną relacją na rynku jest współpraca, a nie konkurencja. Podstawowa relacja...
Na całym świecie toczy się walka pomiędzy przeciwnymi siłami: rynek kontra państwo; kapitalizm kontra socjalizm. Mamy tu do czynienia z dialektyczną sprzecznością, a kierunek zmian w danym kraju -...
KOMPLEKSOWA ANALIZA SYSTEMU PIENIĄDZA DEKRETOWEGO: ZASAD FUNKCJONOWANIA, PLUSÓW I MINUSÓW oraz GOSPODARCZYCH I SPOŁECZNYCH KONSEKWENCJI Żyjemy w erze Standardu pieniądza dekretowego. To na nim...
Dlaczego Bitcoin [...] to intelektualny majstersztyk stylowy co profetyczny który wyszedł spod pióra erudyty biegłego w matematyce, informatyce, ekonomii, filozofii, inżynierii i naukach...
Master the key marketing challenges and see how you can develop meaningful connections with your customers. Principles of Marketing, global edition, 19th edition by Kotler and Armstrong shows you...
Bardziej niż teoretycznych debat między ekspertami potrzeba nam dziś dobrych ekonomistów ulicznych zdolnych domagać się od liderów opinii i polityków minimum rozsądku.fragment książkiJeśli ktoś...
Nietuzinkowy przewodnik po prawidłowych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy poprzez lubiane ostatnio social media po...
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej firmy, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić,klienci chcieli podążać za naszą marką i...