Czas, czas, czas goni nas Naglacy termin, niedoczas, permanentne opóznienie - oto najwierniejsi towarzysze i zarazem najwieksi wrogowie kierownika projektu. Choćby certyfikowani project...
"Książka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom środowisk zajmujących się przeróżnymi aspektami zarządzania ryzykiem z wykorzystaniem ubezpieczeń w życiu gospodarczym i prywatnym. W...
Znaj(dź) swego klienta. Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do...
Nasz świat się zmienił – a zatem musi też zmienić się sposób przewodzenia. Na szczęście mamy Carlę Harris. W swojej przenikliwej książce wykorzystuje wiedzę zebraną w trakcie niezwykłej kariery, by...
Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie stopnie i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy...
Celem książki jest prezentacja współczesnej sceny innowacji i analiza zjawisk, procesów, tendencji i uczestników na niej występujących. Autor omawia typowo innowacje techniczne/techniczne i...
Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich wybór jest najczęściej rezultatem strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na mnóstwo lat. Podstawą współpracy między...
Współczesny świat jest oparte na wiedzy, wynalazkach i postępowych technologiach. Niekwestionowanym faktem stała się gwałtowna automatyzacja, robotyzacja i cyfryzacja. Dodatkowo coraz bardzojsze...
Słowem „projekt" określa się doświadczenie, które nie wydarzyło się nigdy wcześniej i w takich samych okolicznościach już nigdy się nie wydarzy. Ta niepowtarzalność okoliczności oznacza, iż...
"Czy wiesz, iż TYLKO 3% klientów uważa, iż sprzedawcy są godni zaufania$92 A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, że sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, aniżeli była...
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako zastosowanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W...
Wydaje się, że osiągnięcie sukcesu i zdobycie wielkich pieniędzy wymaga nadludzkiej mocy, pracowitości i niebywałego szczęścia. Obojętnie, czy mowa o wygranej w kasynie, czy o stanowczo zyskownej...
Laur postępowości, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty produkt, Perły Polskiej Gospodarki - to tylko przykładowe nagrody przyznawane polskim firmom każdego roku. Do tego dochodzą...
Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, nad wyraz branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i...
Spis treściWstęp 13Rozdział 1. Świat VUCA 151.1. Czym jest świat VUCA? 151.2. Światowe trendy posiadające wpływ na innowacyjne przywództwo 181.3. Działanie w świecie VUCA 221.3.1. Stwórz przyszłość...
Książka łączy treści o charakterze teoretycznym z przykładami zadań. Dzięki temu może służyć równocześnie jako podręcznik akademicki, jak i do samodzielnej nauki. Mieści treści teoretyczne...
Jak to osiągalne, że napisana przez fizyka książka na temat przemian fazowych stała siębestsellerem polecanym poprzez „Wall Street Journal" i zachwalanym jako biznesowalektura obowiązkowa przez...
Zdobądź funkcjonalną wiedzę i zwiększ widoczność swego serwisu w wyszukiwarce Google! Dzięki zgromadzonym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi wykorzystywanych na co dzień w branży SEO,...
Podręcznik marketingu dedykowany dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu", „Marketing", „Zarządzanie marketingowe" oraz innych...
"W lipcu 1994 roku trzydziestoletni Jeff Bezos założył księgarnię internetową. Nazwał ją Amazon.com, zainspirowany jedną z najpotężniejszych rzek świata. Chciał zgromadzić w jednym miejscu...
Welch stara się trafić do ludzi ze wszystkich szczebli hierarchii organizacyjnej w firmach niedużych i pokaźnych. Jego odbiorcami są szeregowi pracownicy, menedżerowie projektów, dyrektorzy...
Kwalifikacja A.36. Część 1. Prowadzenie rachunkowości. Podręcznik do nauki zawodów technik ekonomista i technik rachunkowości najszczególniej aktualny podręcznik do rachunkowości na rynku według...
W miarę rozwoju systemu rośnie jego złożoność. Niełatwe systemy uważa się za trudniejsze w zarządzaniu i bardziej podatne na awarie. Nie można uniknąć złożoności systemu w czasach bezzwłocznego...
Techniki "neuro" w sprzedaży i marketingutradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować...