Czas, czas, czas goni nas Naglacy termin, niedoczas, permanentne opóznienie - oto najwierniejsi towarzysze i zarazem najwieksi wrogowie kierownika projektu. Choćby certyfikowani project...
"Książka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom środowisk zajmujących się przeróżnymi aspektami zarządzania ryzykiem z zastosowaniem ubezpieczeń w życiu gospodarczym i prywatnym. W...
Znaj(dź) swego klienta. Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju artykułu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do...
Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie stopnie i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, iż dogodniejszy...
Celem książki jest prezentacja współczesnej sceny innowacji, a także analiza zjawisk, procesów, tendencji i uczestników na niej występujących. Autor omawia głównie innowacje...
Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich dobór jest typowo konsekwencją strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na mnóstwo lat. Podstawą współpracy między stronami...
Współczesny świat opiera się na wiedzy, wynalazkach i innowacyjnych technologiach. Niekwestionowanym faktem stała się gwałtowna automatyzacja, robotyzacja i cyfryzacja. Ponadto coraz istotniejsze...
Słowem „projekt" określa się doświadczenie, które nie wydarzyło się nigdy wcześniej i w takich samych okolicznościach już nigdy się nie wydarzy. Ta unikalność okoliczności oznacza, że metody...
"Czy wiesz, że TYLKO 3% klientów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania$92 A czy zdajesz sobie sprawę, iż AŻ 61% handlowców twierdzi, iż sprzedaż jest aktualnie dużo trudniejsza, niżeli była...
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W...
Wydaje się, iż osiągnięcie sukcesu i zdobycie znacznych pieniędzy wymaga nadludzkiej mocy, pracowitości i niebywałego szczęścia. Obojętnie, czy mowa o wygranej w kasynie, czy o szczególnie...
Laur nowoczesności, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty towar, Perły Polskiej Gospodarki - to tylko przykładowe nagrody przyznawane polskim firmom każdego roku. Do tego dochodzą...
Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, szczególnie branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i...
Spis treściWstęp 13Rozdział 1. Świat VUCA 151.1. Czym jest świat VUCA? 151.2. Światowe trendy posiadające wpływ na progresywne przywództwo 181.3. Działanie w świecie VUCA 221.3.1. Stwórz przyszłość...
Książka łączy treści o charakterze teoretycznym z przykładami zadań. Dzięki temu może służyć jednocześnie jako podręcznik akademicki, jak i do samodzielnej nauki. Zawiera treści teoretyczne...
Jak to osiągalne, że napisana poprzez fizyka książka na temat przemian fazowych stała siębestsellerem rekomendowanym przez „Wall Street Journal" i zachwalanym jako biznesowalektura obowiązkowa...
Zdobądź poręczną wiedzę i zwiększ widoczność swojego serwisu w wyszukiwarce Google! Dzięki zgromadzonym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi wykorzystywanych na co dzień w branży SEO,...
Podręcznik marketingu dedykowany dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu", „Marketing", „Zarządzanie marketingowe" i innych...
"W lipcu 1994 roku trzydziestoletni Jeff Bezos założył księgarnię internetową. Nazwał ją Amazon.com, zainspirowany jedną z najpotężniejszych rzek świata. Chciał zgromadzić w jednym miejscu...
Kwalifikacja A.36. Część 1. Prowadzenie rachunkowości. Podręcznik do nauki zawodów technik ekonomista i technik rachunkowości najistotniej aktualny podręcznik do rachunkowości na rynku według stanu...
W miarę rozwoju systemu rośnie jego złożoność. Skomplikowane systemy uważa się za trudniejsze w zarządzaniu i bardziej podatne na awarie. Nie można uniknąć złożoności systemu w czasach...
Techniki "neuro" w sprzedaży i marketinguklasyczny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować...
"Miejsc na szczytach rankingów przedsiębiorstw nie zajmują przypadkowe marki. Obszerny sukces wymaga znacznej wiedzy i umiejętności dostrzegania zjawisk niedostrzegalnych dla innych. Trzeba...
"Pracuj zwinnie - i produktywnie! Agile i Scrum, Scrum i Agile. Opanowawszy branżę IT, powoli, ale konsekwentnie, zdobywają inne biznesowe przyczółki i rozgaszczają się w firmach na...