Porównaj zanim kupisz

Biznes, ekonomia 61 produktów Producent: FNCE Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Zysk i s-ka

Zysk i s-ka Sztuka prowadzenia polskiej polityki pieniężnej w realiach xxi wieku

$450.99 $ 800
W ostatnich latach znaczenie instytucji monetarnych w gospodarce poszczególnych krajów zaczęło stopniowo wzrastać. Banki centralne stają się coraz bardziej konkretnymi instytucjami. Zdaniem Eryka...

Dlaczego narody przegrywają marki Zysk i s-ka

$450.99 $ 800
Dlaczego niektóre narody są bogate, a inne biedne? Dlaczego tak je różnicują majętność i ubóstwo, zdrowie i choroba, dostatek i głód? spektakularna i nieprzeciętnie inspirująca książka Acemoglu i...

Kryzysy. punkty zwrotne dla krajów w okresie przemian marki Zysk i s-ka

$450.99 $ 800
Fascynująca książka ukazująca czynniki wpływające na to, jak całe kraje i pojedynczy ludzie mogą reagować na szerokie wyzwania i jak podnoszą się z kryzysów Jared Diamond porównuje, jak sześć...

System zintegrowanego planowania rozwoju.. marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

$450.99 $ 800
W polskiej literaturze naukowej brakuje kompleksowego opracowania eksperckiego poświęconego systemowemu ujęciu zagadnień integracji planowania. Książki o tematyce planowania przestrzennego i...

antykruchość. jak żyć w świecie, którego nie rozumiemy

$450.99 $ 800
Antykruchość demonstruje, jak żyć w świecie Czarnych Łabędzi... Długofalowe strategie obecnie już nie działają – taką tezę stawia Nassim Nicholas Taleb. W dzisiejszym świecie przeważa to, co...

Na własne ryzyko. Ukryte asymetrie w codziennym życiu

$450.99 $ 800
zagadkowa książka jednego z najmocniej znanych ekonomistów na świecie, która podważa nasze przekonania na temat ryzyka i korzyści, polityki i religii, finansów i osobistej odpowiedzialności W swej...

Liderki gospodarki społecznej marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

$450.99 $ 800
W książce zostały przedstawione wyniki badań autora oparte na wywiadach z liderkami prowadzącymi podmioty gospodarki społecznej. Rozmowy koncentrowały się na poznaniu opinii pań zarządzających...

impuls. wydanie finalne

$450.99 $ 800
bezprecedensowa książka o wykorzystaniu zdobyczy nowej nauki – architektury wyboru – do podejmowania ulepszonych życiowych decyzji Impuls zmienił sposób, w jaki patrzą na świat poszczególni ludzie,...

Internacjonalizacja przedsiębiorstw a procesy innowacyjne w globalnej gospodarce marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

$450.99 $ 800
Autorzy monografii koncentrują się na problematyce niezbyt niejednokrotnie podejmowanej zarówno przez badaczy polskich, jak i obcojęzycznych, a mianowicie na wzajemnych związkach występujących...

Metodyka kształcenia w zakresie przedsiębiorczości

$450.99 $ 800
W publikacji "Metodyka kształcenia w zakresie przedsiębiorczości" przedstawiono równocześnie zaktualizowana wiedzę prawno-metodyczną w zakresie nauczania przedsiębiorczości, jak i...

Fnce Modele biznesowe przedsiębiorstw związane z...

$450.99 $ 800
„Monografia stanowi aktualne, niebanalne i oryginalne studium wiedzy w zakresie modeli biznesowych przedsiębiorstw działających w obszarze energetyki wiatrowej. Podjęta tematyka jest bardzo...

Instrumenty zarządzania jako odpowiedź na uwarunkowania zewnętrzne otoczenia organizacji marki Fnce

$450.99 $ 800
Książka prezentuje wnioski płynące z rozważań na temat zmieniających się warunków funkcjonowania organizacji. Zmiany, z którymi na przestrzeni ostatnich lat mierzą się organizacje, zachodzą z coraz...

Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Branding krótkie wprowadzenie 29

$450.99 $ 800
Książki, które zmieniają sposób myślenia! Branding to mocna, komercyjna i kulturowa siła, która powoduje, iż największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji...

Rola, miejsce i znaczenie zarządzania instytucjam

$450.99 $ 800
W publikacji zaprezentowane zostaną najnowsze trendy, koncepcje, modele, teorie które powstają, aby rozwiązywać problemy występujące w sektorze publicznym. Prezentowana tematyka przyczyni się do...

the best practice of marketing management in..

$450.99 $ 800
"Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń korzystnych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego, a także przykładów ich implementacji w biznesie. Dostosowane przykłady stanowią...

Sukces organizacji w warunkach gospodarki.. marki Wydawnictwo uniwersytetu gdańskiego

$450.99 $ 800
Jesteśmy świadkami rewolucji informacyjnej, która przyczynia się do transformacji społeczeństwa i gospodarki. Dzisiaj gospodarka cyfrowa i konwencjonalna przenikają się już tak ściśle, iż trudno je...

Leksykon zintegrowanego planowania rozwoju marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

$450.99 $ 800
Konieczność zintegrowanego podejścia do współczesnej polityki rozwoju narzuca potrzebę wprowadzenia do języka naukowego i praktyki planistycznej nowych pojęć, pozostających dotychczas poza...

controlling działań marketingowych

$450.99 $ 800
"należycie przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją, a także solidną pozycję na rynku. W trakcie i po zakończeniu jej...

Świadome przywództwo marki Fnce

$450.99 $ 800
„Niniejsze opracowanie prezentuje rozmaite modele przywództwa w organizacji, a które mogą zostać wdrożone albo stanowić inspirację dla wprowadzenia modyfikacji już funkcjonujących zasad...

Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Analiza oszczędności sektorów instytucjonalnych na podstawie macierzy rachunkowości społecznej - trębska joanna - książka

$450.99 $ 800
Monografia stanowi podsumowanie wieloletnich badań autorki nad funkcjonowaniem systemów gospodarczych. Zawarte w niej analizy teoretyczne i empiryczne dotyczą określenia roli oszczędności w...

umysł, mózg i wolna wola

$450.99 $ 800
Richard Swinburne broni dualizmu substancji, czyli poglądu, iż dusza i ciało to dwie różnorodne i oddzielne na poziomie metafizycznym (bytowym) substancje. W książce Umysł, mózg i wolna wola...

Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Influencer marketing

$450.99 $ 800
Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji pomiędzy markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców...

Model rozliczeń międzybankowych w czasie rzeczywistym na przykładzie banków spółdzielczych marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

$450.99 $ 800
Kolegium redakcyjne wydawnictw „Folia Oeconomica wyodrębniło osobną linię prac doktorskich, w stosunku do których Rada Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego i Rada Wydziału Zarządzania uchwaliły...

na własne ryzyko. ukryte asymetrie w codziennym życiu

$450.99 $ 800
ciekawa książka jednego z najbardziej znanych ekonomistów na świecie, która podważa nasze przekonania na temat ryzyka i korzyści, polityki i religii, finansów i osobistej odpowiedzialności W swojej...
new
Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x