W ostatnich latach znaczenie instytucji monetarnych w gospodarce poszczególnych krajów zaczęło stopniowo wzrastać. Banki centralne stają się coraz bardziej konkretnymi instytucjami. Zdaniem Eryka...
Dlaczego niektóre narody są bogate, a inne biedne? Dlaczego tak je różnicują majętność i ubóstwo, zdrowie i choroba, zasobność i głód? piękna i nieprawdopodobnie inspirująca książka Acemoglu i...
Fascynująca książka przedstawiająca czynniki wpływające na to, jak całe kraje i pojedynczy ludzie mogą reagować na obszerne wyzwania i jak podnoszą się z kryzysów Jared Diamond porównuje, jak sześć...
Antykruchość ukazuje, jak żyć w świecie Czarnych Łabędzi... Długotrwałe strategie aktualnie już nie działają – taką tezę stawia Nassim Nicholas Taleb. W dzisiejszym świecie przeważa to, co...
intrygująca książka jednego z najmocniej znanych ekonomistów na świecie, która podważa nasze przekonania na temat ryzyka i korzyści, polityki i religii, finansów i osobistej odpowiedzialności W...
bezprecedensowa książka o wykorzystaniu zdobyczy nowej nauki – architektury wyboru – do podejmowania udoskonalonych życiowych decyzji Impuls zmienił sposób, w jaki patrzą na świat poszczególni...
W publikacji "Metodyka kształcenia w zakresie przedsiębiorczości" przedstawiono równocześnie zaktualizowana wiedzę prawno-metodyczną w zakresie nauczania przedsiębiorczości, jak i...
„Monografia stanowi aktualne, ciekawe i oryginalne studium wiedzy w zakresie modeli biznesowych przedsiębiorstw działających w obszarze energetyki wiatrowej. Podjęta tematyka jest niezwykle pokaźna...
Książka demonstruje wnioski płynące z rozważań na temat zmieniających się warunków funkcjonowania organizacji. Zmiany, z którymi na przestrzeni ostatnich lat mierzą się organizacje, zachodzą z...
Ta książka to droga do rozwoju zdolności koniecznych do pracy na rynku międzynarodowego konsultingu. 15,5 kilometra do granicy to świetna książka dla każdego, kto czuje się obywatelem świata lub...
„Niniejsze opracowanie prezentuje różne modele przywództwa w organizacji, a które mogą zostać wdrożone lub stanowić inspirację dla wprowadzenia modyfikacji już funkcjonujących zasad zarządzania....
ciekawa książka jednego z najbardziej znanych ekonomistów na świecie, która podważa nasze przekonania na temat ryzyka i korzyści, polityki i religii, finansów i osobistej odpowiedzialności W swojej...
Nietuzinkowy przewodnik po prawidłowych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od konwencjonalnie pojmowanej reklamy poprzez modne ostatnio social media po...
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić,konsumenci chcieli podążać za naszą marką i...