Autorka demonstruje w wielostronnym i wielopłaszczyznowym ujęciu ewolucję marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej oraz ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestię, jakie...
W publikacji "Metodyka kształcenia w zakresie przedsiębiorczości" przedstawiono zarówno zaktualizowana wiedzę prawno-metodyczną w zakresie nauczania przedsiębiorczości, jak i zagadnienia...
„Monografia stanowi aktualne, niebanalne i oryginalne studium wiedzy w zakresie modeli biznesowych przedsiębiorstw działających w obszarze energetyki wiatrowej. Podjęta tematyka jest wyjątkowo...
Książka przedstawia wnioski płynące z rozważań na temat zmieniających się warunków funkcjonowania organizacji. Zmiany, z którymi na przestrzeni ostatnich lat mierzą się organizacje, zachodzą z...
Kto właściwie oszczędza w Polsce? Kto jest bardziej przezorny: starsi czy młodsi, zamożniejsi czy ludzie osiągający skromniejsze dochody? Ile oszczędzamy w gospodarstwach domowych z bieżących...
Autor analizuje społeczne skutki jednej z najistotniej ładnych inwestycji w Europie Środkowo-Wschodniej: międzynarodowego koncernu Nokia w Rumunii. Przedstawia przebieg inwestycji w takich...
Learn how to use neuromarketing and understand the science behind it Neuromarketing is a controversial new field where researchers study consumers' brain responses to advertising and media....
Learn from the leading resource on the latest inbound marketing techniques As the SEO industry undergoes a shift and Google continues to change its algorithm, successful SEO practitioners need to...
The new and extended Second Edition of the award-winning textbook Sustainability Marketing: A Global Perspective provides a sustainability-oriented vision of marketing for the twenty-first century....
Build a disruptive marketing agency for the modern age The marketing services industry is on the cusp of a truly transformational period. The old guard, rooted in tradition and resistant to change,...
„Niniejsze opracowanie pokazuje różnorodne modele przywództwa w organizacji, a które mogą zostać wdrożone albo stanowić inspirację dla wprowadzenia modyfikacji już funkcjonujących zasad...
Helping tech-savvy marketers and data analysts solve real-world business problems with Excel Using data-driven business analytics to understand customers and improve results is a great idea in...
Understand The Next Level Of Marketing The New Model For Marketing- Marketing 3. 0 -treats Customers Not As Mere Consumers But As The Complex, Multi-dimensional Human Beings That They Are....
Regionalne modele równowagi ogólnej (Computable General Equilibrium, CGE) tworzą grupę modeli na ogół aktualnie użytkowanych w kształtowaniu efektów polityk makroekonomicznych na zróżnicowanych...
Publikacja jest podsumowaniem badań rozwoju gospodarczego oaz Liwa, leżących na obszarach pustynnych w emiracie Abu Zabi. W kolejnych rozdziałach opisano procesy zachodzące w sektorze rolniczym,...
Jest to zbiór rozmów z 31 osobami, które przeprowadziły fundamentalne zmiany w systemie bankowym, a tym samym realnie przekształcały ustrój gospodarczy Polski z socjalistycznego na rynkowy. To...
W książce omówiono zagadnienia związków pomiędzy otwarciem polskiej gospodarki a sytuacją na rynku pracy. Autorka, odwołując się do wybranych teorii wymiany międzynarodowej i ekonomii rynku pracy,...
Koszty związane z podejmowaniem studiów to jeden ze słabiej zbadanych aspektów wzrostu zainteresowania edukacją na poziomie wyższym w Polsce. Co roku setki tysięcy gospodarstw domowych w Polsce...
Zbiór artykułów dotyczących rzecznictwa interesów w Unii Europejskiej, w szczególności działań na rzecz polskich interesów gospodarczych i społecznych. Autorzy związani z zróżnicowanymi ośrodkami...