Czy leci z nami pilot? Opanuj sztukę zarządzania karierą w niestabilnym, ekspresowo zmieniającym się świecie Termin "płynna innowacyjność", który przypisuje się socjologowi i filozofowi...
"Prowadzenie własnego biznesu wymaga wiedzy o finansach. Opieranie się wyłącznie na intuicji wpędziło w tarapaty sporo obiecujących przedsięwzięć. Choćby jeśli nie ma problemów z przychodami,...
Łańcuch bloków ma unikatowy potencjał. W najśmielszym scenariuszu może doprowadzić do odebrania władzy politykom i wielkim firmom, by rozdzielić ją między użytkowników. Chodzi tu o odniesienie nie...
producent osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a z pewnością marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko,...
Sukces Twojego Klienta, to też Twój triumf - Jak wspólnie osiągnąć zwycięstwo? Prowadzisz producenta i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej marki? A może...
Jak momentalnie zmotywować tych, którym chce się najmniej? Dlaczego coaching (nie) działa, a biznes ma najczęściej awersję do 'kołczów'? Jak użyć dorobek psychologii pozytywnej i analizy...
Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej? Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do wykorzystywania statystyk, faktów i obiektywnych...
Negocjacje. Sporo osób wzdryga się na samą myśl ― negocjacje źle im się kojarzą, nie lubią ich i niechętnie do nich przystępują, czując, że to swojego rodzaju przeciąganie liny i brutalna walka....
Handlowiec i rekin mają ze sobą sporo wspólnego. Rekin to niezwykle stary gatunek, który pływa w ziemskich oceanach od setek milionów lat. Z kolei handlowiec to jeden z najstarszych zawodów świata...
Świat, a zatem także otoczenie rynkowe, w którym funkcjonują giełdy, zmienia się bezustannie. W XVII wieku europejskie spółki giełdowe zarabiały najczęściej na handlu cukrem i kawą, które docierały...
W XXI wieku nadal żyjemy w świecie zaprojektowanym poprzez panów dla mężczyzn. Także w świecie reklamy. Nie wierzysz? Przeczytaj! Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni", jednak „naukowiec"...
przejrzyj, jak możesz osiągnąć wszystkie swoje cele finansowe! Zastanawiasz się czasem, dlaczego niektórzy są nieprzyzwoicie bogaci? Niezwykłe jest to, że w większości nie wyróżniają się niczym...
Załóż profil. Publikuj. Zarabiaj Instagram to potęga. Momentalnie się rozwinął, zyskał popularność i dziś jest dostępny z każdego urządzenia mobilnego, a na swoje konta w serwisie codziennie...
Relacja pomiędzy sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najistotniej dobrych dla...
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok,...
Organizuj niezapomniane, skuteczne wydarzenia we wnętrzufirmowe Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Z ochotą szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie...
Zrozum, zanim zaproponujesz rozwiązanie Analiza biznesowa, przeprowadzana poprzez wykonawcę rozwiązań IT dla biznesu, nie polega na zwykłym spisaniu problemów zgłaszanych poprzez klienta. Zapis...
Skuszeni. Jak kreować produkty modelujące nawyki konsumenckie Długie i częste wizyty na Facebooku, Twitterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilka minut. Nieprzerwane zerkanie na...
Jeżeli Twoja firma sprzedaje produkty, usługi albo rozwiązania innym firmom, to znaczy, że działasz na rynku business-to-business ― B2B. Ten rynek zasadniczo różni się od rynku konsumenckiego,...
Budowanie firmy. Krok po kroku W świecie nieograniczonej podaży wygrywają ci, którzy są wyraziści. Tym, co zagwarantuje im wyrazistość i równocześnie pobudza popyt, jest firma. Dlatego marki...
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów,...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy nienaturalna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Twórz teksty marketingowe jak żywy człowiek. Produktywniej...
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła firmy rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach...
Oto książka, która nauczy Cię sprawnego rozwiązywania problemów. Mamy na myśli szeroko rozumiane problemy, jakie występują w procesach realizowanych w organizacjach produkcyjnych, usługowych,...