Celem książki jest prezentacja współczesnej sceny innowacji, a także analiza zjawisk, procesów, tendencji i uczestników na niej występujących. Autor omawia z reguły innowacje techniczne/techniczne,...
Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie stopnie i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, iż dogodniejszy...
Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich dobór jest przeważnie rezultatem strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na sporo lat. Podstawą współpracy pomiędzy...
Współczesny świat opiera się na wiedzy, wynalazkach i postępowych technologiach. Niekwestionowanym faktem stała się gwałtowna automatyzacja, robotyzacja i cyfryzacja. Na dodatek coraz...
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako użycie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych...
Laur innowacyjności, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty artykuł, Perły Polskiej Gospodarki - to tylko przykładowe nagrody przyznawane polskim firmom każdego roku. Do tego dochodzą...
Książka łączy treści o charakterze teoretycznym z przykładami zadań. Dzięki czemu może służyć równocześnie jako podręcznik akademicki, jak i do samodzielnej nauki. Gromadzi treści teoretyczne...
Problematyka monografii skoncentrowana jest wokół ekonomicznych i prawnych wyzwań, z jakimi mierzą się jednostki samorządu terytorialnego (JST) w Polsce podczas realizacji zadań publicznych....
Jak to realne, iż napisana przez fizyka książka na temat przemian fazowych stała siębestsellerem sugerowanym przez „Wall Street Journal" i zachwalanym jako biznesowalektura obowiązkowa poprzez...
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu", „Marketing", „Zarządzanie marketingowe" i innych...
Warunki, w których działają aktualnie organizacje, znamionują obszerna złożoność, burzliwość i niestabilność, co stawia je w zupełnie nowych jakościowo okolicznościach. Złożoność oznacza...
"Książka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom środowisk zajmujących się rozmaitymi aspektami zarządzania ryzykiem z zastosowaniem ubezpieczeń w życiu gospodarczym i prywatnym. W...
Egzemplarz outletowy. Może posiadać minimalne uszkodzenia, przetarcia, zabrudzenia, które nie utrudniają korzystania z książki. Technologia budzi emocje. Korzystnym przykładem jest AI (artificial...
Najnowsze i uaktualnione wydanie modnego, znanego od lat, powszechnie wykorzystywanego poprzez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręcznika bankowości. Otoczenie...
W ostatnich latach wyniki badań nauk behawioralnych, w tym ekonomii behawioralnej, wpłynęły na konwencjonalne rozumienie procesów i wzorców podejmowania decyzji, funkcjonowanie rynków i prowadzenia...
Autor stawia pytanie: Na czym polega zarządzanie jakością (ZJ) w organizacji? Odpowiadając prezentuje w książce modele zjawisk kształtujących jakość na poziomach operacyjnym, taktycznym i...
Kolejna monografia prof. Włodzimierza Szpringera, szanowanego naukowca i autora wielu książek na temat innowacyjnych technice, jest poświęcona głównym siłom napędowym czwartej rewolucji...
W cyfryzującym się świecie, gdzie powtarzalne procesy będą wykonywać maszyny, ważne jest wykształcenie kompetencji uniwersalnych. Tych, które pozwolą na wykrywanie ukrytych sensów, głębszego...
ZARZĄDZANIE Współczesne firmy funkcjonują w nieprzystępnych i dynamicznie zmieniających się warunkach, co utrudnia zarządzającym nie tylko przygotowanie prawidłowej strategii, ale także wydajne jej...
Stworzenie ustrojowych podstaw funkcjonowania finansów publicznych to na pewno ogromne osiągnięcie polskiego konstytucjonalizmu. Rozległość i szczegółowość unormowań podstaw ustroju finansowego...
Rozwój technologii w sektorze finansowym sprawił, iż pojawiły się świeże instytucje, takie jak fintechy i bigtechy. Poprzez mnóstwo lat firmy te wspomagały tradycyjną bankowość, skupiając się na...
W świecie organizacji mamy coraz udoskonalone technologie. Wyrafinowane produkty i usługi. Wykwalifikowanych pracowników. Trudne struktury. Spore bazy informacji i algorytmy decyzyjne. Ogromny...
MONOGRAFIA NAUKOWA Publikacja jest poświęcona problematyce opodatkowania transakcji finansowych, w szczególności opodatkowania transakcji instrumentami pochodnymi. W syntetyczny sposób...
Gospodarka cyfrowa – to gospodarka oparta na informacji (datafikacja – danetyzacja). Rodzi się w związku z tym dużo pytań: czy można mówić o własności danych, czy raczej o problemie dostępu do...