Jak wydajnie szukać pracy? Poznaj najlepsze strategie Poszukiwanie nowego zatrudnienia wymaga korzystnego zaplanowania. Autorka podpowiada, jak radzić sobie z emocjami po zwolnieniu oraz jak...
Ilustrowany przewodnik po świecie magicznych istot i fantastycznych postaci z mitów i legendPoznajcie 54 legendarne stworzenia z mitologii słowiańskiej, celtyckiej, skandynawskiej, japońskiej i...
Autorzy monografii koncentrują się na problematyce niezbyt niejednokrotnie podejmowanej zarówno przez badaczy polskich, jak i obcojęzycznych, a mianowicie na wzajemnych związkach występujących...
Książkę polecają: dr Lidia Czarkowska Piotr Cieszewski dr Paweł Fortuna dr Joanna Heidtman prof. Dr hab. Dariusz Jemielniak Nikolay Kirov Paweł Motyl dr hab. Mikołaj Pindelski prof. SGH - Jacek...
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można zastosować media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman,...
"Wyjątkowo aktualna i ważna publikacja przedstawiająca transformację współczesnego biznesu międzynarodowego. Jest szczególnie wartościowa dla osób zajmujących się teorią i polityką biznesu...
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy z całą pewnością decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, iż decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania...
wprawdzie Scrum zadebiutował w 1995 roku, jednak wciąż pozostaje dużo wyzwań ważnych dla praktyków Scruma. Nie tylko stoimy przed ciągłym zadaniem udoskonalania wielu istniejących nieporozumień...
Podstawowy podręcznik akademicki do zarządzania produkcją, wykładanego na kierunkach zarządzanie i inżynierii produkcji na politechnikach i uczelniach technicznych i ekonomicznych. Gromadzi...
MARKETHIC, czyli Marketing i Ethical... Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing przez dużo lat skupiał się...
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski -...
Nowy zbiór zadań z ekonometrii i badań operacyjnych w zakresie obowiązującym na studiach licencjackich uczelni ekonomicznych i humanistycznych. Podręcznik łączy właściwości takie jak: koncentracja...
Moc lidera projektu - 7 zasad, które pozwolą Wam przekształcić się z menedżera w lidera projektów Książka obejmuje zakres kierowania zespołem projektowym, w szczególności wiedzy i umiejętności...
Przedmiotem pracy jest wyjaśnienie różnic w wynikach osiąganych przez spółki notowane na warszawskim rynku kapitałowym przy pomocy zmiennych opisujących sieci korporacyjne. Tym samym monografia...
Metody ekonometryczne w ostatnich latach znajdują coraz szersze zastosowanie w różnych dziedzinach badań ekonomicznych. Mimo to nie można stwierdzić, iż możliwości ekonometrii są należycie znane....
Książki, które zmieniają sposób myślenia! Branding to konkretna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor...
Zespół autorski przekazuje czytelnikom monografię pokazującą wnioski płynące z rozważań na temat rzeczywistości gospodarczej w ekonomii i zarządzaniu w kontekście turbulencyjnych zmian otoczenia.....
"Książka stanowi jedną z pierwszych na świecie prób opisania zdolności organizacji w zakresie kadrowania (ramowania, ang. Framing). Publikacja pokazuje tytułowe zdolności z perspektywy cyklu...
"Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najkorzystniejszych praktyk zarządzania marketingowego i przykładów ich implementacji w biznesie. Dobrane przykłady stanowią...
"Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing...
Książka dr hab. Małgorzaty Rozkwitalskiej pt. Uczenie się pracowników a kontekst mono – i wielokulturowy organizacji. Perspektywa pozytywna w zarządzaniu to ambitna monografia naukowa, posiadająca...
Konieczność zintegrowanego podejścia do współczesnej polityki rozwoju narzuca potrzebę wprowadzenia do języka naukowego i praktyki planistycznej nowych pojęć, pozostających dotychczas poza...
Współczesna ekonomika usług Pierwsze na rynku polskim, tak obszerne i kompleksowe kompendium wiedzy na temat usług - najdynamiczniej rozwijającego się obecnie sektora gospodarki. Posiada przegląd...
Storytelling to narzędzie znane i użytkowane typowo w marketingu, reklamie, sprzedaży i budowaniu marek organizacji czy produktów. Książka „Storytalking. Narracyjna supermoc lidera"Mirosława...