Publikacja została pomyślana głównie jako podręcznik dla studiujących nauki ekonomiczne, zwłaszcza finanse przedsiębiorstwa. Będzie jednak na dodatek przydatna osobom zamierzającym rozpocząć...
W pracy przedstawiono wybrane zagadnienia badań operacyjnych, dotyczących problemów decyzyjnych w obszarze zarządzania przedsiębiorstwem, ekonomiki i organizacji produkcji. Są to: - programowanie...
Książka jest pracą z zakresu filozofii ekonomii i podejmuje zagadnienie relacji teorii ekonomii do rzeczywistości społeczno-gospodarczej. Autor wykorzystuje w niej perspektywę realizmu naukowego,...
Znaleźć, przyciągnąć i wybrać najkorzystniejszych kandydatów!Jakie błędy są przeważnie popełniane w procesie rekrutacji?Skąd czerpać informacje o kandydatach?Jakimi metodami można weryfikować ich...
Jak efektywnie szukać pracy? Poznaj najkorzystniejsze strategie Poszukiwanie nowego zatrudnienia wymaga prawidłowego zaplanowania. Autorka podpowiada, jak radzić sobie z emocjami po zwolnieniu, a...
Ilustrowany przewodnik po świecie magicznych istot i fantastycznych postaci z mitów i legendPoznajcie 54 legendarne stworzenia z mitologii słowiańskiej, celtyckiej, skandynawskiej, japońskiej i...
Zwięzła i poręczna publikacja o zagadnieniu, które wzbudza zainteresowanie mediów, prawników, a najczęściej kredytobiorców - WIBOR. Co kryje się pod tym skrótem? Warsaw Interbank OfferRate, czyli...
Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najszczególniej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Gromadzi nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i...
Opracowanie "Finanse publiczne i prawo finansowe" omawia zagadnienia współczesnego systemu finansów publicznych w Polsce.Autorzy skupili się na kilku obszarach tematycznych, są to:-...
Książka oferuje spojrzenie na politykę pieniężną widzianą oczami wykładowców akademickich, ekonomistów związanych z bankiem centralnym, a także analityków bankowych. W treści poszczególnych...
Publikacja, lecz ma charakter podręcznikowy, pokazuje jednostkowe poglądy jej współautorów, wybitnych znawców problematyki bankowości z wielu ośrodków naukowych w Polsce. Książka dotyczy w głównej...
Podejmowanie dobrych decyzji gospodarczych, demograficznych, społecznych itp. Wymaga znajomości metod ilościowych, stąd statystyka opisowa jest ważnym przedmiotem, uwzględnionym w programach...
Niniejszy podręcznik gromadzi podstawowy kurs ekonometrii i jest asygnowany dla studentów przeróżnych dyscyplin ekonomicznych. Prezentowane zagadnienia są podawane od podstaw i nie są nadmiernie...
Autorzy monografii koncentrują się na problematyce niezbyt niejednokrotnie podejmowanej równocześnie przez badaczy polskich, jak i obcojęzycznych, a mianowicie na wzajemnych związkach występujących...
Książkę polecają: dr Lidia Czarkowska Piotr Cieszewski dr Paweł Fortuna dr Joanna Heidtman prof. Dr hab. Dariusz Jemielniak Nikolay Kirov Paweł Motyl dr hab. Mikołaj Pindelski prof. SGH - Jacek...
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, żeby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman,...
"Wyjątkowo aktualna i ważna publikacja pokazująca transformację współczesnego biznesu międzynarodowego. Jest wyjątkowo wartościowa dla osób zajmujących się teorią i polityką biznesu...
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania...
wszakże Scrum zadebiutował w 1995 roku, jednak wciąż pozostaje dużo wyzwań ważnych dla praktyków Scruma. Nie tylko stoimy przed ciągłym zadaniem ulepszania wielu istniejących nieporozumień...
Podstawowy podręcznik akademicki do zarządzania produkcją, wykładanego na kierunkach zarządzanie i inżynierii produkcji na politechnikach, a także uczelniach technicznych i ekonomicznych. Zawiera...
MARKETHIC, czyli Marketing i Ethical... Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing przez sporo lat skupiał się...
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski -...
Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i produkować strategię producenta, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne producenta coraz...
Nowy zbiór zadań z ekonometrii i badań operacyjnych w zakresie obowiązującym na studiach licencjackich uczelni ekonomicznych i humanistycznych. Podręcznik łączy atrybuty takie jak: koncentracja na...