Celem książki jest prezentacja współczesnej sceny innowacji i analiza zjawisk, procesów, tendencji i uczestników na niej występujących. Autor omawia w głównej mierze innowacje...
Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie stopnie i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, iż dogodniejszy...
Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich wybór jest na ogół skutkiem strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na niemało lat. Podstawą współpracy pomiędzy stronami...
Współczesny świat opiera się na wiedzy, wynalazkach i postępowych technologiach. Niekwestionowanym faktem stała się gwałtowna automatyzacja, robotyzacja i cyfryzacja. Dodatkowo coraz...
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako użycie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych...
Laur nowoczesności, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty artykuł, Perły Polskiej Gospodarki - to tylko przykładowe nagrody przyznawane polskim firmom każdego roku. Do tego dochodzą...
Książka łączy treści o charakterze teoretycznym z przykładami zadań. Dzięki czemu może służyć równocześnie jako podręcznik akademicki, jak i do samodzielnej nauki. Gromadzi treści teoretyczne...
Problematyka monografii skoncentrowana jest wokół ekonomicznych i prawnych wyzwań, z jakimi mierzą się jednostki samorządu terytorialnego (JST) w Polsce podczas realizacji zadań publicznych....
Jak to możliwe, iż napisana przez fizyka książka na temat przemian fazowych stała siębestsellerem sugerowanym przez „Wall Street Journal" i zachwalanym jako biznesowalektura obowiązkowa przez...
Podręcznik marketingu dedykowany dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu", „Marketing", „Zarządzanie marketingowe", a także...
Warunki, w których działają obecnie organizacje, cechują duża złożoność, burzliwość i niestabilność, co stawia je w zupełnie nowych jakościowo okolicznościach. Złożoność oznacza narastającą nad...
"Książka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom środowisk zajmujących się zróżnicowanymi aspektami zarządzania ryzykiem z użyciem ubezpieczeń w życiu gospodarczym i prywatnym. W publikacji...
Egzemplarz outletowy. Może mieć niewielkie uszkodzenia, przetarcia, zabrudzenia, które nie utrudniają korzystania z książki. Technika budzi emocje. Korzystnym przykładem jest AI (artificial...
Najnowsze i uaktualnione wydanie modnego, znanego od lat, powszechnie używanego przez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręcznika bankowości. Otoczenie gospodarcze...
W ostatnich latach wyniki badań nauk behawioralnych, w tym ekonomii behawioralnej, wpłynęły na konwencjonalne rozumienie procesów i wzorców podejmowania decyzji, funkcjonowanie rynków i prowadzenia...
Autor stawia pytanie: Na czym polega zarządzanie jakością (ZJ) w organizacji? Odpowiadając pokazuje w książce modele zjawisk kształtujących jakość na poziomach operacyjnym, taktycznym i...
Kolejna monografia prof. Włodzimierza Szpringera, lubianego naukowca i autora wielu książek na temat postępowych technologii, jest poświęcona głównym siłom napędowym czwartej rewolucji...
W cyfryzującym się świecie, gdzie powtarzalne procesy będą wykonywać maszyny, ważne jest wykształcenie kompetencji uniwersalnych. Tych, które pozwolą na wykrywanie ukrytych sensów, głębszego...
ZARZĄDZANIE Współczesne firmy funkcjonują w nieprzystępnych i dynamicznie zmieniających się warunkach, co utrudnia zarządzającym nie tylko przygotowanie prawidłowej strategii, lecz także sprawne...
Stworzenie ustrojowych podstaw funkcjonowania finansów publicznych to z całą pewnością ogromne osiągnięcie polskiego konstytucjonalizmu. Rozległość i szczegółowość unormowań podstaw ustroju...
Rozwój technologii w sektorze finansowym sprawił, że pojawiły się nowe instytucje, takie jak fintechy i bigtechy. Przez sporo lat firmy te wspomagały tradycyjną bankowość, skupiając się na...
W świecie organizacji mamy coraz lepsze technologie. Wyrafinowane produkty i usługi. Wykwalifikowanych pracowników. Skomplikowane struktury. Obfite bazy informacji i algorytmy decyzyjne. Ogromny...
MONOGRAFIA NAUKOWA Publikacja jest poświęcona problematyce opodatkowania transakcji finansowych, w szczególności opodatkowania transakcji instrumentami pochodnymi. W syntetyczny sposób...
Gospodarka cyfrowa – to gospodarka oparta na danych (datafikacja – danetyzacja). Rodzi się w związku z tym dużo pytań: czy można mówić o własności informacji, czy raczej o problemie dostępu do...