"W lipcu 1994 roku trzydziestoletni Jeff Bezos założył księgarnię internetową. Nazwał ją Amazon.com, zainspirowany jedną z najpotężniejszych rzek świata. Chciał zgromadzić w jednym miejscu...
Czas, czas, czas goni nas Naglacy termin, niedoczas, permanentne opóznienie - oto najwierniejsi towarzysze i zarazem najwieksi wrogowie kierownika projektu. Choćby certyfikowani project...
Znaj(dź) swojego klienta. Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju towaru, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do...
Celem książki jest prezentacja współczesnej sceny innowacji i analiza zjawisk, procesów, tendencji i uczestników na niej występujących. Autor omawia przeważnie innowacje...
Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie stopnie i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, iż dogodniejszy...
Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich dobór jest najczęściej wynikiem strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na sporo lat. Podstawą współpracy między stronami...
Współczesny świat opiera się na wiedzy, wynalazkach i nowoczesnych technikach. Niekwestionowanym faktem stała się gwałtowna automatyzacja, robotyzacja i cyfryzacja. Ponadto coraz wyjątkowojsze...
Słowem „projekt" określa się doświadczenie, które nie wydarzyło się nigdy wcześniej i w takich samych okolicznościach już nigdy się nie wydarzy. Ta specyficzność okoliczności oznacza, że metody...
"Czy wiesz, że TYLKO 3% klientów uważa, iż sprzedawcy są godni zaufania$92 A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, iż sprzedaż jest aktualnie dużo trudniejsza, niż była pięć...
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako użycie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych...
Wydaje się, że osiągnięcie sukcesu i zdobycie znacznych pieniędzy wymaga nadludzkiej mocy, pracowitości i niebywałego szczęścia. Obojętnie, czy mowa o wygranej w kasynie, czy o szczególnie...
Laur postępowości, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty produkt, Perły Polskiej Gospodarki - to tylko przykładowe nagrody przyznawane polskim firmom każdego roku. Do tego dochodzą...
Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, istotnie branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i...
Książka łączy treści o charakterze teoretycznym z przykładami zadań. Dzięki temu może służyć jednocześnie jako podręcznik akademicki, jak i do samodzielnej nauki. Mieści treści teoretyczne...
Spis treściWstęp 13Rozdział 1. Świat VUCA 151.1. Czym jest świat VUCA? 151.2. Światowe trendy mające wpływ na postępowe przywództwo 181.3. Działanie w świecie VUCA 221.3.1. Stwórz przyszłość i...
Jak to możliwe, że napisana przez fizyka książka na temat przemian fazowych stała siębestsellerem sugerowanym przez „Wall Street Journal" i zachwalanym jako biznesowalektura obowiązkowa poprzez...
Zdobądź ergonomiczną wiedzę i powiększ widoczność swojego serwisu w wyszukiwarce Google! Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz...
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu", „Marketing", „Zarządzanie marketingowe" i innych...
Kwalifikacja A.36. Część 1. Prowadzenie rachunkowości. Podręcznik do nauki zawodów technik ekonomista i technik rachunkowości najszczególniej aktualny podręcznik do rachunkowości na rynku według...
W miarę rozwoju systemu rośnie jego złożoność. Trudne systemy uważa się za trudniejsze w zarządzaniu i bardziej podatne na awarie. Nie można uniknąć złożoności systemu w czasach momentalnego...
Techniki "neuro" w sprzedaży i marketingutradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować...
"Miejsc na szczytach rankingów przedsiębiorstw nie zajmują przypadkowe firmy. Pokaźny sukces wymaga sporej wiedzy i umiejętności dostrzegania zjawisk niedostrzegalnych dla innych. Trzeba...
"Pracuj zwinnie - i wydajnie! Agile i Scrum, Scrum i Agile. Opanowawszy branżę IT, powoli, lecz konsekwentnie, zdobywają inne biznesowe przyczółki i rozgaszczają się w firmach na prawidłowe......
Alibaba to nietypowa nazwa dla chińskiej marki, a założyciel tego przedsiębiorstwa jest, jak na Chiny, nietypowym biznesmenem. Mimo to - a może właśnie dlatego - marka odniosła sukces bez...