W ostatnich latach znaczenie instytucji monetarnych w gospodarce poszczególnych krajów zaczęło stopniowo wzrastać. Banki centralne stają się coraz bardziej solidnymi instytucjami. Zdaniem Eryka...
Dlaczego niektóre narody są bogate, a inne biedne? Dlaczego tak je różnicują majętność i ubóstwo, zdrowie i choroba, zasobność i głód? piękna i niesłychanie inspirująca książka Acemoglu i...
Fascynująca książka demonstrująca czynniki wpływające na to, jak całe kraje i pojedynczy ludzie mogą reagować na spore wyzwania i jak podnoszą się z kryzysów Jared Diamond porównuje, jak sześć...
Antykruchość prezentuje, jak żyć w świecie Czarnych Łabędzi... Długookresowe strategie aktualnie już nie działają – taką tezę stawia Nassim Nicholas Taleb. W dzisiejszym świecie przeważa to, co...
ciekawa książka jednego z najszczególniej znanych ekonomistów na świecie, która podważa nasze przekonania na temat ryzyka i korzyści, polityki i religii, finansów i osobistej odpowiedzialności W...
rewolucyjna książka o wykorzystaniu zdobyczy nowej nauki – architektury wyboru – do podejmowania udoskonalonych życiowych decyzji Impuls zmienił sposób, w jaki patrzą na świat poszczególni ludzie,...
Packed full of lively debate and anecdotes, this title covers topics marketing students are familiar with, such as key thinkers and concepts. It looks at areas such as the development of marketing as
Master the key marketing challenges and see how you can develop meaningful connections with your customers. Principles of Marketing, global edition, 19th edition aby Kotler and Armstrong shows you...
Principles of Marketing, 8th European Edition, by Kotler et al. Admirably covers a wide range of theoretical concepts and practical issues and accurately reflects the fast-moving pace of marketing...
Essentials of Marketing, seventh edition, provides an accessible, lively and engaging introduction to marketing. Taking a practical, tactical approach, the authors cover traditional marketing...
PART 1 - Concepts and Contexts Chapter 1 - Marketing: Managing the Exchange Process Chapter 2 - The Marketing Environment PART 2 - Markets and People Chapter 3 - Consumer Behaviour Chapter 4 - Busines
\nSuccess in Social Marketing provides an accessible and comprehensive guide to the field, introducing stories from around the world related to multiple sectors including public health, injury prevent
The Internet, globalization, and hypercompetition are dramatically reshaping markets and changing the way business is done. This work describes the next transformational imperative for marketing....
\nIn H2H Marketing the authors focus on redefining the role of marketing żeby reorienting the mindset of decision-makers and integrating the concepts of Design Thinking, Service-Dominant Logic and...
ciekawa książka jednego z najistotniej znanych ekonomistów na świecie, która podważa nasze przekonania na temat ryzyka i korzyści, polityki i religii, finansów i osobistej odpowiedzialności W...