W 1926 roku George S. Clason opublikował pierwszą z kolekcji broszur poświęconych oszczędzaniu, które najpewniejszą drogą prowadzą do sukcesu finansowego. By dowieść swych racji, autor posłużył się...
Welch stara się trafić do ludzi ze wszystkich szczebli hierarchii organizacyjnej w firmach śladowych i znacznych. Jego odbiorcami są szeregowi pracownicy, menedżerowie projektów, dyrektorzy...
Książka "Olbrzymie kroki" jest oparta na najkorzystniejszych wzorcach, metodach, zasadach i strategiach, przedstawionych w książce Anthony Robbinsa, "Obudź w sobie olbrzyma". Tym...
Współczesna gospodarka stawia przed firmami coraz to świeże wyzwania. Powstaje więc dużo koncepcji strategicznych, których wdrażanie okazuje się nad wyraz skomplikowane. Autor poszukuje...
Dynamicznie rozwijająca się branża kryptowalut przyciąga wielu oszustów. Zanim zainwestujesz w nią swoje oszczędności, lepiej zobacz, czy twoje pieniądze będą bezpieczne…Kryptowojny ujawniają...
"idealny poradnik dla kolejnego pokolenia kobiet, które będą rządzić światem – czy to z własnego biura w redakcji, z sali konferencyjnej czy rządowych gabinetów".– Valerie Jarrett, była...
Chciałbyś zarządzać projektami, ale czujesz się zagubiony w przystępnej na rynku ofercie szkoleń i certyfikatów? W takim razie ten poradnik jest dla ciebie! Jasno i dostępnie omówiono w nim kolejne...
Richard Branson jest założycielem Virgin Group. W wieku szesnastu lat stworzył gazetę,,Student". W 1970 roku powołał do życia Virgin, niewielkie przedsiębiorstwo wysyłkowe sprzedające płyty, a...
W książce został przeanalizowany wpływ rządowych programów aktywizowania internacjonalizacji rodzimych przedsiębiorstw na działania podejmowane poprzez te przedsiębiorstwa. Autor przedstawił więc:...
Niniejszy zbiór zadań został przygotowany jako opracowanie towarzyszące podręcznikowi Makroekonomia pod red. Alojzego Z. Nowaka i Tomasza Zalegi. Podstawowym jego celem jest ułatwienie studentom...
Bez względu na to, czy dopiero rozkręcasz biznes, czy zamierzasz sprzedać swoją firmę, prawdopodobnie będziesz potrzebować biznesplanu. Wywrzesz nim trafne wrażenie na odbiorcy, jeśli rzetelnie...
Książka obejmuje podstawowe zagadnienia z zakresu prowadzenia rachunkowości poprzez jednostki gospodarcze. Autor omówił w niej:- ogólne zasady prowadzenia i organizacji rachunkowości,- zasady...
Książka jest adresowana do tych wszelkich, którzy chcą biegle opanować w mowie i piśmie język rosyjski z zakresu szeroko rozumianej działalności handlowej. Zawarto w niej:? podstawowe zasady...
ŚWIAT RADYKALNIE SIĘ ZMIENIA NA NASZYCH OCZACH. CZY BĘDZIECIE GOTOWI NA TO, CO NADCHODZI?teraz, bardziej niżeli kiedykolwiek wcześniej, jest jasne, iż przyszłość będzie radykalnie odmienna od...
Gospodarka zmienia się tak szybko, iż miewamy trudności z dotrzymaniem jej kroku i szukamy odpowiedzi na sporo pytań: Dlaczego w tym chaosie niektóre marki genialnie prosperują, a inne doświadczają...
Ta książka pozwoli ci krok po kroku opracować wydajny plan marketingowy. Odszukasz w niej wskazówki, jak wytwarzać miniplany, zastosować potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów...
klasyczny tekst z adnotacjami uwspółcześniającymi ponadczasową wiedzę Grahama o inwestowaniu. Najznakomitszy doradca inwestycyjny dwudziestego wieku, Benjamin Graham, uczył i inspirował ludzi na...
Liczne badania dotyczące gospodarek narodowych i regionów świata dowodzą, że szeregi czasowe reprezentujące zmienne makroekonomiczne są generowane poprzez niestacjonarne procesy stochastyczne....
Joe Girard, którego Norman V. Peale nazwał mistrzem nr 1 pozytywnego myślenia jest absolutnym championem w swojej dziedzinie. Ten supersalesman zadziwił Amerykę opanowując do perfekcji sztukę...
Podjęty w monografii problem labilności zaangażowania pracowników, a także słabnącej więzi z organizacją narasta w warunkach zmienności i niepewności. Prowadzi to do licznych odejść z miejsca pracy...
Jaki jest sekret dużych liderów? Odpowiedzi na to pytanie udzielą Ken Blanchard, którego książki na temat przywództwa osiągnęły nakład ponad osiemnastu milionów egzemplarzy oraz Mark Miller, który...
Każdego dnia producenta, chcąc przetrwać, podejmują niewłaściwe działania. Kierują się dogmatami i „najlepszymi praktykami", nie zastanawiając się nad tym, co właściwie robią. Przez lata rynek...
Monografia jest metodyczno-empirycznym studium zachowań konsumentów w warunkach pandemii COVID-19. Zawiera:rozważania na temat zmian zachowań konsumentów w kryzysie,dyskusje w kwestii podejść...