II WYDANIE UAKTUALNIONE I zwiększONE – gromadzi świeże BADANIA, MODELE I PODEJŚCIE! Bestsellerowy przewodnik Droga Toyoty po legendarnej filozofii Toyoty i jej systemie produkcyjnym został...
Co w istocie kryje się pod nazwą metawersum? Jak wyjaśnia w niniejszej książce Matthew Ball – pionier, teoretyk i inwestor kapitału wysokiego ryzyka – metawersum ma postać trwałej i wzajemnie...
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można...
Po wydaniu bestsellera Patricka Lencioniego zatytułowanego Pięć dysfunkcji pracy zespołowej jego wielbiciele chcieli wiedzieć więcej na temat tego, jak wdrażać idee przedstawione w tej książce.W...
O ile miliard jest większy od miliona? No cóż, milion sekund to 12 dni. Natomiast miliard sekund to… prawie 32 lata! Żyjemy w świecie, w którym nasz sukces nieraz zależy od umiejętności...
Strategia błękitnego oceanu podważa dogmaty o tym, co trzeba robić, by wygrywać na rynku. Ukazuje, że jedynym sposobem pokonania konkurencji jest… zaprzestanie prób jej pokonania. Tak zrobił Cirque...
Czy chcesz dotrzeć na szczyt w zawodzie sprzedawcy?Czy znamionują cię rozciągliwość, upór, dobra organizacja, entuzjazm, silna motywacja i nieprzeciętne podejście?właściwości te, zdaniem Ziga...
nowe pytanie Dziesięć lat po pojawieniu się na rynku bestsellera Od dobrego do znacznego Jim Collins powraca z kolejną bezprecedensową publikacją. Tym razem stawia pytanie: „Dlaczego pewne...
Nie będzie następnego Billa Gatesa, który stworzy system operacyjny. Kolejni Larry Page czy Siergiej Brin nie wymyślą wyszukiwarki. Jeszcze jeden Mark Zuckerberg nie zaproponuje serwisu...
Książka podbiła wszystkie listy bestsellerów w Stanach Zjednoczonych od Financial Times po Amazon.com. Oparta na obfitym materiale empirycznym, jaki zebrali autorzy prowadząc badania w organizacji...
by nauczyć się prowadzenia marki albo pozyskać świeże kompetencje zawodowe, nie trzeba kończyć specjalistycznych studiów biznesowych. Zdecydowana większość współczesnych ludzi biznesu jest oparte w...
Zatroszcz się o swoich klientów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie!KEN BLANCHARD, jeden z najmocniej wpływowych na świecie ekspertów w dziedzinie zarządzania, współzałożyciel i szef The Ken...
sprawnOŚCI MOŻNA SIĘ NAUCZYĆNie chodzi o to, aby robić wszystkie rzeczy we właściwy sposób.Chodzi najczęściej o to, aby robić właściwe rzeczy.Peter F. DruckerRozwój własny produktywnego menedżera...
W świecie nieustających zmian i rewolucyjnych wyzwań potrzeba firm śmiałych i odpornych na przeciwności losu. Niestety większość organizacji jest przeciążona z powodu biurokracji, a poprzez to...
Edukacja finansowa dla wszystkich Ta książka jest o niezależności finansowej. Dla sprzedawczyni. Dla 16-latka, który chce sfinansować swoją edukację, bo jego rodzicom nie starcza na to pieniędzy....
Adam Grant, jeden z najistotniej fascynujących i prowokujących myślicieli z dziedziny zarządzania swego pokolenia, autor bestsellerów „New York Timesa", tym razem pokazuje, w jaki sposób możemy...
„Za drogo", „cena jest za wysoka", „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami" – to słowa, których handlowcy boją się chyba najszczególniej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się...
Przywództwo nie jest tym, co lider narzuca pracownikom, ale tym, co osiąga wspólnie z nimi. Skuteczne przywództwo to proces wywierania wpływu, w którym liderzy poprzez konsekwentne wdrażanie...
„Nie da się sprzedawać zdalnie". Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nową...
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, w trakcie gdy inne ulegają zapomnieniu? Jakto się dzieje, iż niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami nadługo, a inne choćby nie...
Nie zajmuj się rozwiązywaniem cudzych problemów! - ta zasada cię wyzwoli. Dzięki tej książce dowiesz się jak w prosty sposób zyskać czas na rzeczy, które chcesz lub musisz zrobić. Menedżer...
Jak przekształcić markę w prężne przedsiębiorstwo zdolne do osiągania ponadprzeciętnych wyników poprzez długi czas. Jim Collins i Bill Lazier przygotowali niniejszą książkę na podstawie kursu,...
Richard Rumelt, światowy autorytet w dziedzinie strategii i zarządzania, autor bestsellera Dobra strategia – zła strategia, demonstruje, jak rozpoznać kluczowe wyzwania, a także stworzyć dynamiczną...
Marketing 5.0. To najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya i Iwana Setiawana. Skupiają się w niej najczęściej na trzech...