innowacyjna metoda negocjacji. Wyższa forma negocjacji win-win. Jak w pięciu krokach dojść do porozumienia z każdym. Happy–happy to metoda osiągania porozumienia, którą może wykorzystać każdy z nas...
Tajniki globalnego sukcesu Amazon, początkowo powstały w garażu w 1994 roku, stał się dzisiaj najbogatszą firmą na świecie. Jak to osiągnęli? Jakie wnioski można wyciągnąć z tego niezwykłego...
Monografia poświęcona jest ważnemu problemowi z obszaru nauk społecznych, a w szczególności nauk ekonomicznych. Teoria ekonomii poszukuje odpowiedzi na pytania o współdzielenie dóbr, prawo...
Komunikacja jest kluczem. Prowadzenie biznesu często oznacza działania globalne – kontakty z klientami, partnerami czy odbiorcami na całym świecie. Konieczne jest zatem efektywne przekazywanie...
Fundamentalne koncepcje dotyczące zarządzania skategoryzowane w jednym tomie. Harvard Business Review" to najważniejsza platforma prezentacji myśli i idei w zakresie biznesu. By uczcić stulecie...
Dzisiejszy sukces nie zagwarantuje sukcesu jutro. Jedna na dwie osoby rezygnuje z pracy z powodu przełożonego. Tylko 15 procent pracowników na świecie włącza się w swoją pracę. 71 procent...
Dorobek badawczy zespołu Centrum Europejskich Studiów regionalnych i Lokalnych Uniwersytetu Warszawskiego.Grzegorz Gorzelak jest profesorem nauk ekonomicznych, specjalizującym się w problematyce...
We współczesnych przedsiębiorstwach ukierunkowanych na rozwój, przewagę i wysoką rentowność, istnieje silne poparcie dla wszelkich innowacji, mogących polepszyć rezultaty wykonywanych w firmie...
Tytuł WSPÓŁPRACA MIĘDZYORGANIZACYJNA w systemie zarządzania bezpieczeństwem publicznym Autor Katarzyna Sienkiewicz-niewiele znaczącyjurek Język polski Wydawnictwo Scholar ISBN 978-83-7383-895-6 Rok...
Książka, na którą wszyscy czekaliśmy. Przejmująca, potężna, ergonomiczna. Każdy lider musi ją przeczytać. – Fox Business Network Ar-Ramadi, stracone miasto, piekło na ziemi. Jednostka specjalna...
Tytuł Demokracja gospodarka polityka Podtytuł Perspektywa polskiego wyborcy Autorzy Radosław Markowski, Mikołaj Cześnik, Michał Kotnarowski Język polski Wydawnictwo Scholar ISBN 978-83-7383-745-4...
We współczesnej gospodarce najistotniejszym czynnikiem rozwoju stają się wiedza i informacja, czemu towarzyszy dynamiczny rozwój sieci globalnych metropolii. Procesy metropolizacji prowadzą do...
Problem długu publicznego i jego oddziaływania na długo- i krótkookresową równowagę makroekonomiczną stał się w ostatnich kilku latach jednym z częściej poruszanych w literaturze ekonomicznej. Mimo...
The financial crisis of 2008–2009 has become the most serious challenge for the Central and Eastern European countries after they had completed the process of post-socialist transformation and...
świeże, uaktualnione wydanie bestsellera „New York Timesa" z przedmową Stephena R. Coveya. Wszyscy znamy dwa typy menedżerów: jeden wysysa energię z otoczenia i ogranicza współpracowników, tak...
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom obfitym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję....
Czy gdyby grupa nastolatków porwała znanego profesora, a potem zmusiła go do odpowiedzi na rozmaite nieprzystępne pytania, lepiej aby zrozumiała podstawowe prawa ekonomii?Książka profesora...
Postawy ekonomiczne w czasach niepewności to książka istotnie ważna jednocześnie ze względu na problematykę, jak i podejście naukowe. Problematyka jest nie tylko aktualna – jak Polacy reagują na...
Książka ta stanowi nieprzeciętne wprowadzenie do ekonomicznej analizy polityk publicznych. Opisanie skomplikowanych pojęć teorii ekonomicznej w języku debaty publicznej okazuje się bardzo...
Tytuł Capitalism and political power Autor Krzysztof Waśniewski Język polski Wydawnictwo Scholar ISBN 978-83-7383-882-6 Rok wydania 2017 Warszawa Wydanie 1 ilość stron 214 Format pdf Spis treści...
Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, postępowej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor...
Największe starcia biznesowe! Co stoi za sukcesami i porażkami marek, które wpływają na nasze życie? Dlaczego niektóre marki triumfują, a inne upadają? David Brown wykorzystując kultowe...
Komunikowanie się pełni istotną rolę we wszystkich relacjach między ludźmi, w zróżnicowanych sferach ich życia społecznego i zawodowego. Umiejętność werbalnego i niewerbalnego przekazywania danych...
Jedyny podręcznik, jakiego Ci potrzeba, by zyskać umiejętności konieczne przedsiębiorcy. Niezależnie od tego, jaki masz pomysł na biznes i w jakiej branży chcesz działać, Harvard Business Review....