Najnowsze wydanie publikacji,,Projektowanie systemów premiowych", autorstwa lubianego specjalisty z 20-letnim doświadczeniem w zakresie zarządzania personelem i wynagrodzeniami!Robert...
W publikacji przedstawiono wszystkie najważniejsze zagadnienia związane z badaniem kompetencji zawodowych oraz sposobami ich rozwijania. Czytelnik wyszuka tu zarówno merytoryczne podstawy...
Publikacja przeznaczona jest dla każdego, kto dostrzega mnogość i znaczenie wyzwań dzisiejszego rynku pracy – potrzebę orientacji na ludzi, budowania z nimi relacji i skutecznych metod...
HR Business Partner to osoba, która współpracując z kierownictwem organizacji, planuje i wdraża rozwiązania z zakresu zarządzania kadrami, tak żeby wspomagać realizację celów strategicznych marki....
Działalność w zakresie ochrony zdrowia narażona jest na dużo zagrożeń związanych nie tylko ze sferą medyczną, ale też ekonomiczną czy techniczno-informatyczną. Rozwiązanie problemów połączone z...
Publikacja stanowi przegląd informacji na temat ewolucji, obecnego stanu i przyszłości zarządzania zasobami ludzkimi (ZZL). Zagadnienia zostały przedstawione na tle dynamicznych zmian...
Analiza transakcyjna jest cenioną na świecie koncepcją psychologiczną, która ma zastosowanie tam, gdzie pojawia się potrzeba rozumienia zjawisk zachodzących w relacjach między ludźmi.Autorki w...
Cztery pokaźne przebudzenia to trwające po kilkadziesiąt lat cykle społeczno-polityczno-religijne w Stanach Zjednoczonych, wzbudzające fale reform społecznych, przegrupowań politycznych i...
We współczesnych przedsiębiorstwach ukierunkowanych na rozwój, przewagę i wysoką rentowność, istnieje silne poparcie dla wszystkich innowacji, mogących polepszyć rezultaty wykonywanych w firmie...
W książce przedstawiono sprawdzone rozwiązania i narzędzia, dzięki którym można efektywnie przyswoić i później zastosować w praktyce nowo nabytą wiedzę i umiejętności. Opisana poprzez Autorów...
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych i zakres i sposoby użycia koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju...
W publikacji zaprezentowano zagadnienia związane z specyfiką pracy w korporacjach międzynarodowych. Autorzy opisują, jakie czynniki wpływają na powstawanie prawidłowych relacji zawodowych w...
W publikacji opisano, jak przygotować organizację do nowego modelu pracy po zmianach spowodowanych epidemią COVID-19.Autorzy, w oparciu o najnowsze badania, raporty i własne doświadczenia wskazują,...
Autorzy – członkowie Stowarzyszenia Mentorów Promentor – prezentują w publikacji przeróżne aspekty mentoringu i pokazują jego funkcjonalne użycie w odmiennych środowiskach, m.in.: w edukacji,...
"Meritum. Rachunkowość. Rachunkowość i sprawozdawczość finansowa" ma charakter swoistego merytorycznego wsparcia w rozwiązywaniu złożonych nierzadko problemów sprawozdawczości finansowej....
Tematem książki są używane współcześnie rozwiązania z zakresu zarządzania ryzykiem w organizacjach non profit. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi na ważne pytania: W jaki sposób pojmują ryzyko...
Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której kompleksowo opisano wykorzystywanie Internetu w zarządzaniu pracownikami. Wyrózniono, jak nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne...
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom pokaźnym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję....
Prezentowana publikacja mieści szerokie fragmenty dzieł Schultza, które umożliwiają prześledzenie drogi naukowej tego wybitnego autora. Wśród zamieszczonych opracowań Czytelnik odnajdzie:- analizę...
Dr Alexander Elder uczy strategii inwestowania giełdowego, które pozwolą czytelnikowi wejść na rynek ze spokojem i wyjść z niego z zyskiem. Ta istotnie przydatna książka dostarcza potrzebnej wiedzy...
Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat mistrzowskiej, innowacyjnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor...
Komunikowanie się pełni znaczną rolę we wszelkich relacjach pomiędzy ludźmi, w różnorodnych sferach ich życia społecznego i zawodowego. Umiejętność werbalnego i niewerbalnego przekazywania danych...
Employer branding to stosunkowo nowa, niebanalna koncepcja w dziedzinie HR, obejmująca te działania podejmowane przez organizację, które posiadają na celu budowanie jej wizerunku jako...
Autorka omawia 10 powszechnie użytkowanych form rozwoju kompetencji pracowników takich jak: tutoring, mentoring, coaching, szkolenie, warsztat, trening, konferencja, kongres, seminarium, studia...