We współczesnych przedsiębiorstwach ukierunkowanych na rozwój, przewagę i wysoką rentowność, istnieje silne poparcie dla wszystkich innowacji, mogących polepszyć rezultaty realizowanych w firmie...
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się równocześnie firmom obszernym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną...
Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat fachowej, innowacyjnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor...
Komunikowanie się pełni istotną rolę we wszelkich relacjach pomiędzy ludźmi, w zróżnicowanych sferach ich życia społecznego i zawodowego. Umiejętność werbalnego i niewerbalnego przekazywania...
Jak można nauczyć się zarządzania? Czy wiedza zdobywana podczas studiów jest przydatna? Co trzeba wiedzieć, żeby móc uchodzić za profesjonalistę? aby odpowiedzieć na te pytania, Karolina J. Dudek...
Władza misjonarzy to książka o misjonarskim zapale zmieniania świata i o kryzysie świeckiej religii towarzyszącej liderom nowych technice, o ich świętokradztwach i sprofesjonalizowanej pokucie...
Negocjalcje. Język komunikowania w relacjach biznesowych i społecznych Tytuł Negocjacje Autor Wiesław Gomulski Wydawnictwo ASTRUM EAN 9788372779663 ISBN 9788372779663 Kategoria Literatura,...
Zapewnienie bezpieczeństwa publiczności i pracownikom jest priorytetem w działalności muzeów. Temu rodzajowi aktywności nadaje się znaczenie nadrzędne wobec bezpieczeństwa fizycznego i...
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się jednocześnie firmom obfitym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję....
Czy jesteś korzystnym organizatorem i menedżerem? Czy wybrałeś właściwy styl kierowania? Jaką masz szansę na zrobienie kariery? Czy planowanie jest Twoją mocną stroną?Odpowiedzi na te i inne...
Książka zezwala na zdobycie teoretycznej wiedzy w zakresie użycia progresywnych narzędzi do szeroko pojętych działań E-działań, w tym E-Public Relation, E-reklamy, E-designu, teorii komunikacji...