Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej? Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do stosowania statystyk, faktów i obiektywnych danych w...
Negocjacje. Niemało osób wzdryga się na samą myśl ― negocjacje źle im się kojarzą, nie lubią ich i niechętnie do nich przystępują, czując, iż to swego typu przeciąganie liny i brutalna walka. Drugą...
Łańcuch bloków ma unikatowy potencjał. W najśmielszym scenariuszu może doprowadzić do odebrania władzy politykom i wielkim firmom, aby rozdzielić ją pomiędzy użytkowników. Chodzi tu o odniesienie...
producent osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a z pewnością marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko,...
Eurokryzys, Brexit, zastój gospodarczy, sytuacja awaryjna, a za chwilę już kryzysowa – oto Europa dziś. W swej najnowszej książce noblista i bestsellerowy autor rozmontowuje na części pierwsze...
Sukces Twojego Klienta, to także Twój triumf - Jak wspólnie osiągnąć zwycięstwo? Prowadzisz markę i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów albo usług Twojej firmy? A może...
Handlowiec i rekin mają ze sobą sporo wspólnego. Rekin to wyjątkowo stary gatunek, który pływa w ziemskich oceanach od setek milionów lat. Z kolei handlowiec to jeden z najstarszych zawodów świata...
Świat, a zatem także otoczenie rynkowe, w którym funkcjonują giełdy, zmienia się nieprzerwanie. W XVII wieku europejskie spółki giełdowe zarabiały głównie na handlu cukrem i kawą, które docierały...
Warto zastanowić się, skąd wziął się zwrot w myśleniu o nierównościach w głównym nurcie polityki ekonomii. Dlaczego w ostatnich dekadach coraz silniej zaczęto zwracać uwagę na ich destrukcyjność?...
W XXI wieku nadal żyjemy w świecie zaprojektowanym przez mężczyzn dla panów. Także w świecie reklamy. Nie wierzysz? Przeczytaj! Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni", jednak „naukowiec" brzmi...
Relacja pomiędzy sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najszczególniej korzystnych...
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok,...
W biznesie praca zespołowa zanika, gdy warunki ulegają pogorszeniu. Kiedy robi się naprawdę ciężko, cywile wydobywają bagnety i zaczynają dźgać współpracowników w plecy. Ta książka różni się od...
Organizuj niezapomniane, produktywne wydarzenia w środkufirmowe Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Ochoczo szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie...
Świat stoi przed wieloma wyzwaniami, a jedno z nich jest natury finansowej. Postawa roszczeniowa jest epidemią, która sprawia, iż ludzie oczekują, iż państwo, pracodawca lub rodzina się o nich...
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Przystępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów,...
Oto książka, która nauczy Cię sprawnego rozwiązywania problemów. Mamy na myśli szeroko rozumiane problemy, jakie występują w procesach realizowanych w organizacjach produkcyjnych, usługowych,...
Ludzie od szczególnie dawna korzystali z odnawialnych źródeł energii, jednak nie umieli jej w przystępny sposób magazynować. Stąd się wzięła przewaga paliw kopalnych: pozwalały na przechowywanie...
We współczesnych przedsiębiorstwach ukierunkowanych na rozwój, przewagę i wysoką rentowność, istnieje silne poparcie dla wszelkich innowacji, mogących polepszyć rezultaty realizowanych w firmie...
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom znacznym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję....
Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor...
poprzez dane do najlepszych decyzji! Storytelling oparty na danych to znakomite narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich...
Komunikowanie się pełni pokaźną rolę we wszelkich relacjach pomiędzy ludźmi, w różnorodnych sferach ich życia społecznego i zawodowego. Umiejętność werbalnego i niewerbalnego przekazywania danych...
Kultowy poradnik sprzedaży w zupełnie nowej odsłonie Książka, którą za chwilę zaczniesz czytać, jest piątą edycją longsellera poświęconego polskiemu rynkowi sprzedaży. Od czasu, gdy Arkadiusz...