W ostatnich latach znaczenie instytucji monetarnych w gospodarce poszczególnych krajów zaczęło stopniowo wzrastać. Banki centralne stają się coraz bardziej konkretnymi instytucjami. Zdaniem Eryka...
Dlaczego niektóre narody są bogate, a inne biedne? Dlaczego tak je różnicują majętność i ubóstwo, zdrowie i choroba, różnorodność i głód? piękna i nieprawdopodobnie inspirująca książka Acemoglu i...
Fascynująca książka pokazująca czynniki wpływające na to, jak całe kraje i pojedynczy ludzie mogą reagować na wielkie wyzwania i jak podnoszą się z kryzysów Jared Diamond porównuje, jak sześć...
Antykruchość pokazuje, jak żyć w świecie Czarnych Łabędzi... Długotrwałe strategie aktualnie już nie działają – taką tezę stawia Nassim Nicholas Taleb. W dzisiejszym świecie przeważa to, co...
ciekawa książka jednego z najistotniej znanych ekonomistów na świecie, która podważa nasze przekonania na temat ryzyka i korzyści, polityki i religii, finansów i osobistej odpowiedzialności W...
bezprecedensowa książka o wykorzystaniu zdobyczy nowej nauki – architektury wyboru – do podejmowania udoskonalonych życiowych decyzji Impuls zmienił sposób, w jaki patrzą na świat poszczególni...
Cestovní ruch je jedním z největších a současně nejdynamičtěji se rozvíjejících průmyslů světa s příznivým dopadem na hospodářský růst a zaměstnanost, záchranu kulturních, uměleckých a historických pa
Master the key marketing challenges and see how you can develop meaningful connections with your customers. Principles of Marketing, global edition, 19th edition żeby Kotler and Armstrong shows you...
Principles of Marketing, 8th European Edition, żeby Kotler et al. Admirably covers a wide range of theoretical concepts and practical issues and accurately reflects the fast-moving pace of...
\nSuccess in Social Marketing provides an accessible and comprehensive guide to the field, introducing stories from around the world related to multiple sectors including public health, injury prevent
The Internet, globalization, and hypercompetition are dramatically reshaping markets and changing the way business is done. This work describes the next transformational imperative for marketing....
\nIn H2H Marketing the authors focus on redefining the role of marketing by reorienting the mindset of decision-makers and integrating the concepts of Design Thinking, Service-Dominant Logic and Digit
Rozšířené a přepracované vydání oblíbené učebnice Marketingu hotelových služeb, pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví. První kapitola je věnována podstat
intrygująca książka jednego z najbardziej znanych ekonomistów na świecie, która podważa nasze przekonania na temat ryzyka i korzyści, polityki i religii, finansów i osobistej odpowiedzialności W...