Porównaj zanim kupisz

Biznes, ekonomia 13 produktów Producent: Albatros Marginesy Wilga Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Branding krótkie wprowadzenie 29

$450.99 $ 800
Książki, które zmieniają sposób myślenia! Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która powoduje, iż największe producenta są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor...

Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Projekty offshoringowe w usługach biznesowych

$450.99 $ 800
Rosnąca pozycja usług we współczesnej gospodarce jest faktem bezspornym. Mamy do czynienia z procesem serwicyzacji gospodarek. Wzrasta więc udział usług w rozumieniu trójsektorowego podziału, a...

Polityka wynagradzania osób zarządzających w bankach - wyprzedaż do 90% marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

$450.99 $ 800
Nieefektywna polityka wynagradzania naczelnej kadry kierowniczej w instytucjach sektora usług finansowych szanowana została za jedną z przyczyn ostatniego kryzysu finansowego. Polityka wynagrodzeń...

Metody pomiaru i determinant jakości informacji...

$450.99 $ 800
Głównym celem monografii jest zdefiniowanie i kompleksowe zbadanie zagadnienia jakości informacji w raportach obowiązkowych i dobrowolnych sporządzanych przez spółki giełdowe. Przedstawiono w niej...

Determinanty wzrostu przedsiębiorstw na rynku... marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

$450.99 $ 800
Determinanty wzrostu przedsiębiorstw na rynku kapitałowym są związane z procesem będącym istotą rynku kapitałowego, jakim obok alokacji kapitału jest jego wycena. W prezentowanej książce zbadano...

Terytorialne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw

$450.99 $ 800
Przyjęcie terytorialnego paradygmatu rozwoju za podstawę analiz procesów rozwojowych stawia w nowym świetle pytanie o współczesne uwarunkowania dla funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw....

Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Funkcjonowanie pracowników w sytuacji zmiany

$450.99 $ 800
Jak pokazują badania Europejskiego Centrum Rozwoju Kształcenia Zawodowego (CEDEFOP), po przeanalizowaniu 70 min internetowych ofert pracy zamieszczonych we wszelkich państwach członkowskich Unii...

Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

$450.99 $ 800
W książce zidentyfikowano czynniki determinujące poszanowanie standardów etycznych, a następnie przeanalizowano różnice w sposobie postrzegania tych uwarunkowań poprzez obecnych i przyszłych...

Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mbanku

$450.99 $ 800
Sferą wyjątkowo wpływającą na decyzje konsumentów są działania marketingowe wykorzystujące takie instrumenty, jak reklamy i grywalizacja, których podstawowym celem jest dotarcie do klienta z...

Koncepcje i tendencje rozwoju zawodu specjalisty rachunkowości zarządczej marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

$450.99 $ 800
W warunkach globalnej gospodarki rachunkowość zarządcza, budująca informacje niezbędne do podejmowania decyzji strategicznych i operacyjnego zarządzania przedsiębiorstwem, nabiera coraz...

Ład akademicki w uniwersytecie korporacyjnym

$450.99 $ 800
Reformy systemów szkolnictwa wyższego w Polsce i innych krajach zmieniają logikę funkcjonowania instytucji akademickich. Można wyróżnić trzy filary tych zmian, upodabniających w powszechnym...

Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Rodzina i praca w warunkach kryzysu

$450.99 $ 800
Oddawana do rąk Czytelników publikacja stanowi wyraz tych zainteresowań naukowych, które odpowiadają na potrzebę poznania i wyjaśniania funkcjonowania człowieka w sferze rodzinnej i zawodowej w...

Neuromarketing w Internecie

$450.99 $ 800
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem...
new
Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x