Czy leci z nami pilot? Opanuj sztukę zarządzania karierą w niestabilnym, ekspresowo zmieniającym się świecie Termin "płynna postępowość", który przypisuje się socjologowi i filozofowi...
"Prowadzenie własnego biznesu wymaga wiedzy o finansach. Opieranie się wyłącznie na intuicji wpędziło w tarapaty sporo obiecujących przedsięwzięć. Nawet jeśli nie ma problemów z przychodami,...
Łańcuch bloków ma nieszablonowy potencjał. W najśmielszym scenariuszu może doprowadzić do odebrania władzy politykom i wielkim firmom, żeby rozdzielić ją pomiędzy użytkowników. Chodzi tu o...
producent osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko,...
Sukces Twojego Klienta, to też Twój triumf - Jak wspólnie osiągnąć zwycięstwo? Prowadzisz markę i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów albo usług Twojej firmy? A może zajmujesz...
Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej? Dlaczego coaching (nie) działa, a biznes ma przeważnie awersję do 'kołczów'? Jak zastosować dorobek psychologii pozytywnej i...
Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej? Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do stosowania statystyk, faktów i obiektywnych danych w...
Negocjacje. Dużo osób wzdryga się na samą myśl ― negocjacje źle im się kojarzą, nie lubią ich i niechętnie do nich przystępują, czując, że to swojego rodzaju przeciąganie liny i brutalna walka....
Handlowiec i rekin mają ze sobą dużo wspólnego. Rekin to niezwykle stary gatunek, który pływa w ziemskich oceanach od setek milionów lat. Z kolei handlowiec to jeden z najstarszych zawodów świata -...
Świat, a zatem także otoczenie rynkowe, w którym funkcjonują giełdy, zmienia się nieprzerwanie. W XVII wieku europejskie spółki giełdowe zarabiały najczęściej na handlu cukrem i kawą, które...
Ciągle słyszysz, iż opowieści są najnowszym i najlepszym narzędziem biznesowym. Dzięki historiom możesz zrobić wszystko od pomagania liderom w ulepszonej komunikacji po motywowanie zespołów...
W XXI wieku nadal żyjemy w świecie zaprojektowanym przez panów dla mężczyzn. Także w świecie reklamy. Nie wierzysz? Przeczytaj! Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni", chociaż „naukowiec"...
sprawdź, jak możesz osiągnąć wszystkie swoje cele finansowe! Zastanawiasz się czasem, dlaczego niektórzy są nieprzyzwoicie bogaci? Niezwykłe jest to, iż w większości nie wyróżniają się niczym...
Załóż profil. Publikuj. Zarabiaj Instagram to potęga. Momentalnie się rozwinął, zyskał popularność i dziś jest dostępny z każdego urządzenia przenośnego, a na swoje konta w serwisie codziennie...
Relacja pomiędzy sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najistotniej korzystnych dla...
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok,...
Organizuj niezapomniane, sprawne wydarzenia wewnątrzfirmowe Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie nieszablonowe...
Zrozum, zanim zaproponujesz rozwiązanie Analiza biznesowa, przeprowadzana poprzez wykonawcę rozwiązań IT dla biznesu, nie polega na zwykłym spisaniu problemów zgłaszanych poprzez klienta. Zapis...
Skuszeni. Jak kreować produkty kształtujące nawyki konsumenckie Długie i częste wizyty na Facebooku, Twitterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilka minut. Bezustanne zerkanie na...
Jeżeli Twoja marka sprzedaje produkty, usługi albo rozwiązania innym firmom, to znaczy, iż działasz na rynku business-to-business ― B2B. Ten rynek zasadniczo różni się od rynku konsumenckiego,...
Budowanie marki. Krok po kroku W świecie nieograniczonej podaży wygrywają ci, którzy są wyraziści. Tym, co zapewnia im wyrazistość i jednocześnie pobudza popyt, jest firma. Dlatego marki mające...
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów,...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy nienaturalna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą video Twórz teksty marketingowe jak żywy człowiek. Wydajniej...
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła firmy rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy aniżeli człowiek, który w mediach...